sobota 21. prosince 2013

Focení mých dnů!

Nazdárek!

Zdravím vás u mého nového článku. Pokud si dobře vzpomínám, mým posledním článkem, který se zde na blogu objevil, byl deníčkovský článek a dnešní článek na něj bude vlastně navazovat. Na mém minulém blogu jsem alespoň jednou nebo dvakrát do měsíce přidávala různé fotky, které shrnuly vlastně to, co jsem dělala a zároveň jsem vám ukázala, jaká je doopravdy realita mých dnů. Fotky jsou takové realističtější, vidíte na nich to, co zmiňuji v článku. Tyto fotky vám ukážou, jak doopravdy vypadaly mé různé vzpomínky. Takže doufám, že se vám článek bude líbit, a jdeme na to.

P.S. - fotky focené z mých obyčejných dnů můžete také sledovat na instagramu pod doménou mis_sebistkova! A teď už vážně jdeme na to!


Ani nevíte, jak miluju se fotit v autě. Přijde mi, že tam jsou fotky vždycky nejlíp vypadatelný, pokud ovšem půlku obličeje nemáte ozářenou slunčkem tak, jako já! :D


Nejbožejší párek v rohlíku na světě! Křupavoučký rohlíček, naprosto mňamózní!


Tento rok jsem usoudila, že mám moudré Vánoce. A to jsem o den později dostala o 2 soví náhrdelníky a naušnice víc!


Skvělý tělocvik se skvělými spolužačkami. Aneb zpívání koled v tělocvičně při čajové svíčce, která údajně nahrazovala táborový oheň.


Nejdřív jsem se nad těma světýlkama zděsila, ale pak jsem usoudila, že je vcelku pěkný. Aneb stromeček na budějckým náměstí focený v půl sedmý ráno.


Miluju své tvůrčí kamarádky. Svícínek od kamarádky se sobíkem. <3

 

Miluju tě. <3


Čertíci Bertíci. :)

Tak jo, dnes je to ode mne vše a já přeju příjemný zbytek dne! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat