neděle 8. prosince 2013

Na skok v rakouské D&M!

Zdravíčko,
dnes jsem tu s takovým trochu rychločlánkem, který nebude něčím zajímavý. Vlastně se bude jednat jen o čtyři fotky, které jsou tajně focené v rakouské drogerii D&M, kam jsem po dloouhé době zavítala. Vcelku mě baví porovnávat produkty v zahraničí a u nás. Přeci jen je to divné popojít kilometr do Rakouska, kde koupím mnohem více věcí než v Česku. Je to taková menší výhoda, které přeci jen stejně nevyužívám, protože nerada nakupuji a platím eury. Toť k úvodu, a teď už samotné jádro celého článku.


1. Limitovaná edice Essence
Zatím jsem tuto limitku u nás v ČR neviděla a moc se mi líbí obsah limitky, i když mě nějak zvlášť nepřekvapil. V poslední době mi přijde, že limitky od Essence jsou vcelku nudné, protože se v nich vyskytují podobné produkty jiných odstínů, takže z této limitky bych si asi nic nepořídila. Ovšem u limitky Be loud bych rozhodně neváhala a koupila si tvářenku naoranžovělého nádechu.




2. Třpytivé mono stíny Essence
Tyhle třpytivky mě uchvátily na první pohled a u značky Essence jsou žhavou novinkou. Abych se přiznala, nezkoumám novinky od různých značek a vždycky se o nich dozvím až v drogeriích, kdy si je prohlížím a díky cedulce "NEW" přilepené na těchto produktech zjistím, že jsou produkty novými. Tyto krásné stíny ovšem nejsou zrovna nejkrásněji pigmentové a třpytivé jsou možná tak kvůli třpytivému spreji, který na stíny předtím výrobci nastříkají.




3. Limitovaná edice Catrice
Tato limitka mě naprosto uchvátila, hlavně mono stíny a krásné laky na nehty. Jsem zvědavá, jestli je i u nás, popř. jestli k nám někdy přijde. Je naprosto skvělá na zimu, obzvláště ty modré oční stíny! Limitky jsou pravým opakem Essence limitek - nápadité a pokaždé s určitým kouzlem.




4. Pečováky Valdiny
Značka Valdiny se řadí mezi ty dražší značky kosmetiky v D&M drogerii, i když to není úplně nejhorší. Např. krém na ruce od této značky jsem zakoupila cca za 80,- Kč. Je to kvalitnější pečující kosmetika a rozhodně stojí za vyzkoušení. Moc bych si přála vyzkoušet i další produkty, ale teď před vánoci to rozhodně nebudu pokoušet. :)




5. Makeup Loreal
Poslední, čeho jsem si v rakouské drogerii D&M všimla byly makeupy od značky Loreal - NUDE MAGIQUE EAU DE TEINT MAKEUP, které jsem ale nevyfotila, protože na mě koukaly divným pohledem prodavačky. :D Makeup je naprostým favoritem v blogové a youtube sféře a spousta českých blogerek si stěžuje, že se u nás v drogerii D&M sehnat nedá a musí se objednávat přes eshopy. Takže pokud někdo bude chtít, makeup můžu zakoupit a poslat jej poštou. Nedělá mi to problém. :)


Zdroj

Žádné komentáře:

Okomentovat