pondělí 9. prosince 2013

Porovnání tři matujících krémů! Který je lepší?

Zdravíčko! Konečně jste se dočkali recenze, kterou vám slibuji asi půlroku. Takyže její příprava ten půlrok trvala! Zkoušela jsem totiž různé matující krémy v různých cenových relacích. Bylo to celkem zajímavé objasnění toho, jaký matující krém si pro příště koupím a který rozhodně ne! Chci vás jen informovat, že krémy jsem si kupovala za vlastní peníze a rozhodně tuto recenzi nedělám proto, že by mi někdo všechny produkty ke zrecenzování poslal. Pouze vám chci poradit, jaký krém si pro zmatnění vybrat, protože mastná pleť je jednou z hlavních příčin vzniku akné.


1. Moisture Match - Garnier
Ráda bych začala u nejdražšího krému, který jsem kdy zkoušela. Tento matující krém stál asi 140,-Kč a zakoupila jsem ho klasicky v D&M. Před nedávnem byla dokonce akce na tento krém, kdy jste si mohli zakoupit čistící pleťovou vodu a tento krém za skvělých 130,-Kč!





Krém slibuje dokonalé zmatnění pleti a rychlou vstřebatelnost. Tyto dva faktory krém slibuje na výbornou! Pleť je po tomto krému dokonale zmatněná, i když je ještě chvilku po vstřebání lepkavá. Což si myslím, že není tak hrozné, protože lepkavost rázem zmizí. Rozhodně je lepší tento krém použít tak 10 minutek před tím, než začnete nanášet make-up. Já jsem sice nanášela pouze korektor, ale byl vcelku problém v tom, že korektor se až moc rychle rozmazával a hodně mi díky krému zalézal do "vrásek".




Krém jsem se také pokusila nanést na ruku, abych zjistila, jak dlouho trvá, než se pořádně vztřebá. Čas, kteý jsem naměřila rozhodně odpovídá heslu: "Rychlá vstřebatelnost". Mám z něj velikou radost, protože přesně to, co je slíbeno na obale je i ve skutečnosti!



A teď trochu to negativnější. Krém se strašně rychle vypotřeboval. Používala jsem jej asi měsíc a půl, což je rozhodně rozdíl od ostatních krémů, které jsem používala klidně i 3 měsíce. Když jsem si produkt zakoupila a krém jsem z krabičky vyndala, zarazilo mě jeho malé balení. 50ml za 140,-Kč je rozhodně dost a to mě vcelku odradilo od další koupi tohoto produktu. Bohužel. Co se týče funkčnosti vše plní na výbornou, takže pokud vám nevadí taková cena, rozhodně do něj krásky jděte!


2. Mattierende Creme - Balea
Tento krém je jedním z levnějších matujících krémů, které v drogerce můžete zakoupit. Stál mě 75,-Kč a opět jsem jej koupila v D&M. Krém je hodně chválený mnoha blogerkami a stejně jako ostatní matující krémy krásně citrusově voní. Tento má vonět po limetkách.



Krém vám bohužel nemůžu ohodnotit tak podrobně, jako ty ostatní krémy, protože jsem jej vypotřebovala až na úplné dno a byl to vlastně i můj první matující krém vůbec, tudíž jsem nevěděla, jaké úmysly s ním nakonec udělám. Vznikla z toho tato recenze. :) Krém je naprosto skvělý a co se týče výdrže balení je pravým opakem Garnieru. Krém mi vydržel asi 2 měsíce a půl, jelikož stačila maličká dávka na celou peť, která dokázala mojí pleť skvěle zmatnit. Krém se vstřebával asi o chlup pomaleji, než Garnier, což mi samozřejmě nevadilo, protože i přes to to byla vcelku rychlost. Bohužel vám více o tomto produktu neřeknu, protože je to přeci jen asi už půl roku, co jsem jej naposledy používala. ZA mě ale rozhodně ano, cena, funkčnost - vše je prostě skvělé. A tak nezbývá nic jiného než si pro něj příště opět zaskočit. :)



3. Light Moisture - Avon
A jdeme na to nejhorší. Krém od Avonu mě stál asi 49,-Kč a zakoupila jsem jej přes mojí ségru, která je Avon Lady. Na krém jsem se strašně moc těšila, protože mi docházel ten od Garnieru a v tu dobu jsem neměla vůbec čas si zaskočit do D&M pro jiný, navíc jsem chtěla zkusit nějaký krém od Avonu, a tak jsem jásala, když mi přišel.



První, co mě velmi překvapilo, byla jeho gelová konzistence. O to víc jsem se na něj začala těšit, protože krém s gelovou konzistencí jsem zatím ještě neměla. Také jsem měla obrovskou radost z bytelného balení tohoto krému, což jsem vlastně i po čase používání brala jako jediné plus u tohoto krému.


Krém je prostě jedním slovem děsný. Nejhorší je asi doba, než se do pleti vztřebá. Podívejte se na čas, který jsem naměřila! No není to děsné?



Kvůli tomuto času vstřebávání jsem krém začala používat na noc, čímž vlastně ztratil veškerý smysl jej používat. Co je ovšem ještě horší je ta jeho gelová konzistence! Díky ní se totiž takovou dobu do pleti vstřebává a díky ní mi krém na pleti udělá neskutečně mastný film! Navíc mi při roztírání tohoto krému přijde, jak kdybych si na pleť matlala marmeládu, protože ať se snažím sebevíc, pořád mi po té pleti klouže a ne a ne se do té pleti vstřebat. Cena krému, super, balení super ale funkčnost? ÚDĚS! Proto vám dívky radím, nekupujte si tento krém a raději těch 50,-Kč dejte do něčeho lepšího, než je toto.



Nyní se vrhnu na porovnání krému od Garnier a od Avonu. Tady uvidíte rozdíl hlavně v konzistenci. Krém od Garnieru vypadá jako taková muse (pěna), kdežto Avon vypadá jako puding, který jsem před chvilkou snědla. Tak divně se "hýbe" a vypadá tak nějak slizce.



A co se týče filmu na pleti? Garnier rozhodně vede, protože z mastné pleti udělá krásně sametovou pleť, která je při pohlazení jako dětská prdýlka. A Avon? Ten udělá z mastné pleti ještě mastnější a lepkavější. Upozorňuji, že pleť s těmito krémy jsem fotila hned potom, co jsem je nanesla, tudíž ještě nejsou vstřebané. I tak ale vidíte ten rozdíl!



Závěrem celé této dlooouhé recenze je to, že výhercem se za mě stává má milovaná Balea, která za svou cenu odvede dokonalou práci. Já doufám, že jsem vám inspirovala a doufám, že dáte na mé rady! Tak se mějte krásně, Vaše Miška.

Žádné komentáře:

Okomentovat