úterý 21. ledna 2014

Nové módní úlovky, aneb jak penízky utíkaly do světa!

Zdravím,

dnešní článek bych velmi ráda věnovala mým novým úlovkům do skříně, které jsem ulovila ve slevách za výborné ceny. Jedná se o nové oblečení a jelikož mám výbornou mamku, která mi jej za to, jak jsem se v pololetí snažila ve škole, koupila, mám konečně o pár dalších kousků navíc.

Má skříň vůbec není prázdná ba naopak - je plná triček, tílek, mikin a hlavně svetříků, ze kterých nosím asi jen tři. Popravdě jsem na sebe trochu naštvaná za to, že si furt stěžuju, jak málo oblečení mám, ale přiznejme si, kdo nerad chodí v novém oblečení? Existuje vůbec někdo takový? Nevím jak vy, ale mě vždy potěší všímavost mých přátel, kteří si vždy povšimnou mého nového "módního kousku". Tentokrát jsem se ve slevách nezaměřila na sport. oblečení, i když pár kousků se také našlo, ale hlavně na něco trochu více dívčího. Jdeme na to.

P.S. - omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotila jsem je večer, s bleskem a mobilem, tudíž nejsou nejpřívětivější. I tak doufám, že se vám budou líbit!

1. Na pokec s přáteli
1. takový menší outfit je složený z volného tílka, které je velmi zvláštní a rozhodně si jej spousty lidí povšimne. Na mě je to trochu odvážnější kousek, protože přeci jen na takové oblečení nejsem zvyklá. Pro ochranu mých ledvin a udržení správné tělesné teploty jsem raději pod volné tílko hodila uplé černé, které je akorát dlouhé na to, aby má záda pokrylo. Celý top sladím se zlatým srdcovým náhrdelníkem.





Černé tílko - Takko, červené tílko - New Yorker (79,-Kč), náhrdelník - CroopTown (59,-Kč)

2. Hřejivě celý den
Svetr, další svetr. Miluju svetry a jsem na nich více jak rok závislá. Začalo to jedním nevinným hnědým svetříkem, který se řadí do té třetice svetrů, které nejvíce nosím. Nakonec jsem zjistila, že jsem za rok sesbírala a nakoupila přes 10 svetrů, olala, činím se. Tentokrát jsem sáhla po nějakém ultrateplém, hřejivém a volném, ve kterém se cítim velmi pohodlně. Ke svetru opět můžete přidat náhrdelník, protože se skvěle hodí k detailu na ramenou - "bodláčkům".



Svetr - Gate (249,-Kč)

3. Sportovně a pohodově
Pohodlné oblečení je pro mě naprostou lahodou a nebyla bych to já, kdybych nesáhla po nějaké mikině. Tato je velmi zajímavá, je totiž velice tenká, ale strašně příjemně hřejivá, dokonce je dlouhá a proto se nemusím bát nachlazení ledvin. Pod mikinu jsem "hodila" nové tílko s galaxy vzorem, které jsem ve slevách za 79,- Kč v obchodě nemohla nechat!



Mikina - Gate (200,-Kč), tílko - CroopTown (79,-Kč)

4. Jednoduchá a elegantní
Sázím na jistotu a proto je posledním outfitem tento svetřík. Zkombinovala jsem jej s fialovým tílkem a tvoří skvělý pár stejně jako tenkrát na figuríně v Takku. Toto duo mám už dlouho, ale ještě jste jej neviděli. Celý outfit jsem doladila moudrou sovou, to abych rozdávala moudré rady, pokud po mě někdo bude něco chtít vysvětlit ve škole. (Nezaručuji mojí odpověď :)).


Tílko a svetřík - Takko, sovička - vietnamci

Žádné komentáře:

Okomentovat