čtvrtek 2. ledna 2014

Rok 2014 je novým startem do mého života!

Nastal nový rok, který má protentokrát čtyřku na konci a pro mě je to obrovský start do nového života! Začátek nového roku jsem pojala totiž jako obrovský začátek něčeho, s čím na konci roku budu spokojená, a tím jsou má předsevzetí, která se budu snažit celý rok dodržovat.

Rok 2013 byl dost náročný, jak pro mě, tak i pro mé blízké. Byl to snad nejvíce skeptický rok, jaký jsem kdy zažila, možná kvůli obrovským změnám, které tak trochu změnily můj život. Tou první změnou byl výběr nové školy, na kterou jsem nastoupila po ukončení základky. Můj cíl byl zprvu ten, že jsem chtěla nastoupit na školu, která se zaměřuje na mé sny, kterými je žurnalistika a média. Po zjištění, že je tato škola soukromá, jsem usoudila, že by bylo vhodnější se zaměřit na školu se všeobecným zaměřením a hlavně na státní školu. Mého rozhodnutí po třech měsících ZATÍM naprosto nelituji.


Po výběru a přijetí na novou školu to měl složité naopak můj přítel, který skládal maturitu. Bylo to pro něj těžké a já jsem si z této události málem vytřásla srdce z těla při klepání nohou o zem. Byla jsem totiž dost nervózní a každý den jsem doufala, že jí složí. Obavy byly zbytečné, protože můj přítel je zkrátka šikovný.

V tomto roce jsem také napsala svůj první článek do časopisu Popcorn, který mi umožnil zvěřejnit web krásná.cz. Byl to pro mě naprostý pokrok ve psaní všech mých rad a tipů, brala jsem to jako neuvěřitelnou novinu, která ale po chvilce uhasla, když jsem si uvědomila, že je na světě mnohem více dívek, které toho dokázaly mnohem více, než já.


Do města, kde bydlím se přestěhovala má ségra a já se s ní začala díky tomu více setkávat. Máme si konečně co říct a já jsem za to moc ráda. Na začátku září jsem nastoupila na novou školu a poznala nové lidi, byla to dokonalá změna.

Můj přítel se také bude stěhovat do města, kde bydlím já, což bude změna až tento rok, tedy v roce 2014. Já se na tuto změnu samozřejmě těším a doufám, že nástup do jeho nové práce půjde tak snadně, jako můj nástup na novou střední školu.

Má předsevzetí do tohoto roku jsou vcelku prostá. Moc bych si přála vytrénovat své tělo a být sama se sebou spokojená, chci ubrat na rozměrech pasu a stehen. Také chci začít lépe jíst, i když musím říct, že od té doby, co jsem na střední se mé stravovací návyky značně zlepšily. Sice neobědvám, za to si ale dávám teplou večeři a oběd nahrazují výborné svačiny.


Ovšem to nejzásadnější předsevzetí je si přestat dělat hlavu z maličkostí. Nechci se zbytečně vztekat a nervovat nad něčím, co je naprosto zbytečné k takovému řešení. Chci si začít užívat svůj život a nemarnit hodiny na facebooku, chci znovu pořádně číst, pár chvil věnovat i učení a rozhodně se více věnovat blogu, tedy vám, mí drazí čtenáři!

Já doufám, že tento rok nebude tak skeptický jako ten minulý a bude o něco méně zadrhaný, než ten minulý. Je sice pravda, že bez problémů a starostí je život nudný, ale proč ty starosti nenahradit něčím, co nám udělá radost?


Žádné komentáře:

Okomentovat