neděle 5. ledna 2014

Šťastný článek plný šťastných událostí!

Toto je přednastavený článek.

Své předesevzetí mít spokojený a šťastný život beru velmi vážně a snažím se jej dodržovat každičký den. Nenechávám se rozhodit špatnou náladou mojí mamky, nenechávám se rozhodit tím, že mě bolí záda a kašel mi brání v tom konat jakýkoliv pohyb, protože kdybych znovu cvičila tak jako před hodinou, asi by mě můj kašlací záchvat zahnal do hrobu. Zkrátka a jednodužše můj život a problémy létající kolem mě neberu až tak vážně. A i když vím, že jednou problémy nastanou a má nálada bude na bodu mrazu, snažím se si život do té doby užít jak nejlépe mohu. (samozřejmě v rámci rozumových, finančních a fyzických možností).

V mé knihovně dlouhou dobu leží kniha, která si hraje na tu nejšťastnější knihu na světě. Dává moudré rady těm, kteří se snaží o to stejné, co já. Knihu jsem četla asi před půl rokem a jediné, co si z ní pamatuju je rada, kterou bych ráda na svém blogu zavedla. Čas od času si na blog sepíši události, které mi udělaly radost. Věřím v to, že až si "radostdělající" události po sobě přečtu, budu zase o něco šťastnější.
Dnes bych ráda shrnula tedy to, co mě udělalo šťastnou, aniž bych si to sama uvědomila.

  • Svůj den jsem zahájila snídaní. Po dlouhé době jsem si o víkendu udělala snídani, a proto jsem možná byla plná elánu.
  • Při příchodu za ségrou na mě netrpělivě a s rozzářeným úsměvem čekala moje milovaná neteř. 
  • Potkala jsem svého dobrého kámoše a chvilku si s ním povídala.
  • K obědu jsem měla vydatnou svíčkovou.
  • Dodělala jsem konečně svůj další článek na tomto blogu.
  • Velkou radost mi udělal počet shlédnutí mého videa o mých vánočních dárcích!
  • Zvládla jsem první den cvičení druhého levelu 6 week 6 pack s Jillian!
  • Přečetla pár kapitol knihy.
  • Radovala se z odběratelů na mém instragamu: mis_sebistkova
  • Konečně jsem si odlakovala nehty a nalakovala je novým lakem!
  • Radost mi udělal telefonát přítele!
  • A na závěr jsem své hladové břicho naplnila tousty.

Vidíte, z čeho všeho se člověk raduje? Musím říct, že dneska jsem měla až moc šťastný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat