čtvrtek 16. ledna 2014

Top 13 kosmetických produktů za rok 2013!

Zdravím,

dlouhou dobu tady na blogu nebyl žádný článek. Důvod je jediný a doopravdy pravdivý - neměla jsem čas. Celý týden byl prostě náročný, byla jsem unavená a hlavně, učitelé opět doháněli dopisování testů a zkoušení na poslední chvíly. Nechápu, proč se známky uzavírají už příští pondělí, když vysvědčení je až za dva týdny. Naštěstí mě to tolik netrápí, protože to mám alespoň za sebou a já slavnostně mohu prohlásit, že první pololetí prváku jsem zvládla mnooohem líp, než jsem čekala.

Dnes ovšem článek nebude deníčkovský, bude totiž kosmetický! Ráda bych vás informovala o produktech, které jsem si během roku 2013 naprosto zamilovala. Produktů bude klasicky 13 (snad chápete proč) a některé jsem si oblíbila až v posledních dnech roku 2013. Jsem zvědavá, co budu dělat, až bude rok 2045, protože tolik produktů si snad neoblíbím. Bůh ví, jestli za tolik let budu psát ještě blog. :)

P.S. - některé fotografie budou stažené z webu, jelikož sama fotky pořízené nemám. (Nebojte, zdroj chybět nebude). Tak tedy, začneme dekorativkou.

1. Catrice - Camouflage cream
Miláček miláčkovsky miláčkovský. Naprosto tento korektor, krémový korektor... říkejme tomu jak chceme, miluji. Je to ultra suprově krycí korektor, který si skvěle poradí jak s pupínky, tak i s kruhy pod očima, které mám v poslední době hojně. Je levný, malý, praktický, hutný, bohužel hůř sehnatelný. Já mu dávám obrovský palec nahoru, protože předčil má očekávání.

Produkt nalevo

2. Rocket volum - Maybelline
Další drogerková věc je tato řasenka od Maybelline, která má naprosto skvělý kartáček. Zprvu jsem se trochu bála jeho velikosti, protože jsem přeci jen zvyklá i na menší kartáček, ale skvěle mi vyhovoval. Používala jsem jí do poslední "kapky" a nerada ji vyhazovala úplně vyschlou. Nevýhodou řasenky je rozhodně cena, přeci jen s mým kapesným 250,- Kč za řasenku dávat nechci.

ZDROJ

3. Color Tattoo - Maybelline
Co si budeme povídat, tyto miláčky jsem prostě nemohla zapomenout zmínit. Jsou to skvělé krémovky, drží celý den a skvěle slouží jako primer. Cena je opět vyšší, ale rozhodně je to skvělá investice do naprosté kvalitky.

ZDROJ

4. Oční stíny Catrice
Ještě jednou oční stíny, tentokrát pudrové, jsou stíny od Catrice. Já mám dvoje a naprosto jsem si je zamilovala. Tyto mono stíny jsou totiž skvěle pigmentované, levné, drží a jsou krásně máslové. Miluji je a nedám na ně dopustit. (Dávám sem pouze jeden odstín, protože právě ten jsem si kupovala v roce 2013).

Oční stíny nalevo

5. Rtěnka Kate - Rimmel London
Nejsem rtěnkový, ani leskový maniak, i když se teď vcelku snažím své rty zahalit do nějaké vsrtvičky lesku nebo momentálně mého nového skvělého lip creamu od Essence, který má téměř totožnou barvu se rtěnkou od Rimmelu, která je naprosto skvělá. Je úúúžasně pigmentovaná, krásně voní, hydratuje, je za malý peníz ale bohužel méně vydrží. Já jsem moc ráda investovala od lip creamu za 30,-Kč, který je téměř totožný této rtěnce, ale bohužel vysušuje.


6. Laky Gabriela Salvete - Stars Enamel
Pískové laky byly naprostým trhákem, co se nehtů týče. Jsou prostě skvělé, oblíbené, kvalitní a pigmentované. Mám sice jen jeden, ale nedám na něj dopustit. Kdybych si měla vybrat jeden lak, byl by to právě tento.

Lak uprostřed

A nyní má oblíbenější část - pečující kosmetika

1. Garnier -  moisture match
Kdybych v minulém roce objevila Baleu a její matující krém, vybrala bych ten, ale jelikož byl objeven už v roce 2012, rozhodla jsem se zmínit Garnier. Byl to totiž skvělý, matující krém na denní péči a moc jsem si jej oblíbila. Má ovšem tři velká negativa - cena, množství a spotřebovatelnost.


2. Čistící gel s uhlím - Garnier
Úúúúžasný čistící gel pro ranní péči od Garnieru je jedním z nejlepších pečujících gelů, které jsem kdy vyzkoušela, no vlastně nejlepší. :) Zbavil mé pleti naprosté mastnoty a tím napomohl omezení tvorbě pórů, apod. Moc jsem si ho zamilovala a až na něj bude akce, rozhodně do něj jdu. Moc jsem s ním byla spokojená a všem vám jej doporučuju.

ZDROJ

3. Čistící ubrousky - Douglas
Všichni víme, že s touto legendou přišla Lou a já jí moc děkuju za typ. Tyto ubrousky zbaví mé pleti všeho pudru, korektoru... Hravě vyčistí i voděodolný make-up a prostě... Miluji je.

Ubrousky zleva

4. Avon Planet SPA - tělové máslo
Nejlepší tělový pečující produkt je toto máslo, které jsem dostala k vánocům a na které nedám dopustit. Moc jsem si ho zamilovala, je hutné, ale strašně rychle vstřebatelné, hydratující a krásně voňavé. Bohužel jej používám asi 2 týdny a už jsem téměř na dně, to je prostě ohromné mínus. Nejspíš budu muset s dávkami másla ubrat.

ZDROJ

5. Vlasová kosmetika Advance Techniques - Avon
Nejlepší vlasovka, kterou jsem kdy vyzkoušela. Šampon, balzám a kondicionér tvoří dokonalou trojku, která mým vlasům napomohla k lesku, hebkosti a dodala jim spousty života.

ZDROJ

6. Krém na ruce Avon - planet SPA
Krém s bambuckým máslem mám dlouho a rok už to určitě bude, vlastně jsem jej používala celý minulý rok a v lednu jej rozhodně dodělám. Jedině on pomohl mým rukám, aby se nevysoušely, protože momentálně je opět mám jako sušenky. Moc hezky voní, sice trochu jogurtově což mi nesedí, ale i tak je to krásná vůně.

ZDROJ

7. Balzám na rty Blistex
Tyto balzámy jsou asi nejvděčnější a já je kupuji v D&M. Momentálně jim trochu konkurují balzámy, které jsem si koupila od Oriflamu - tzv. zázračné kelímky, ale i tak nejsou tolik máslové a skvělé. Je sice pravda, že po nich nemám tak zhydratované koutky, ale jejich krásná vůně a máslová konzistence vše naprosto zlepší.

ZDROJ

Tak to jsou všichni mí oblíbenci a jací jsou ti vaši?

Žádné komentáře:

Okomentovat