pondělí 31. března 2014

Hodnocení odstínů paletky I divine - Oh So Special

Ahooj,

dnes bych ráda chtěla zmínit pár slov o mé nové sleekovské krásce, tedy paletce I Divine - Oh So Special. Už jen název vám napovídá, že paleta nebude nic obvyklého, ale bude plná nádherných odstínů, které mají něco do sebe. Recenzovat paletku se mi nechce, přeci jen jste zde na blogu mohli vidět již recenzi jiné paletky, a sice V2, pokud ne, odkaz máte ZDE. Dnes bych spíše ráda řekla pár slov o různých odstínech, které jsou zkrátka nádherné.


Pokud jste všímavý a paletku jste si již prohlédli, určitě jste si mohli všimnout, že není složená jen z matných stínů tak, jako V2, ale najdete tu i třpytivé stíny, kvůli kterým jsem vlastně paletku volila. Co bych ještě podotkla je bohužel rozbitý pantík u víčka, nedrží mi v určité poloze a padá. Doufám v zručnost mého přítele a jestli paletku opraví, budu mu nesmírně vděčná. Už teď mu děkuji, že mi udělal paletkou opět radost. :)


1. BOW
Krásný tělový odstín, resp. bílá barva zatím nenašla své využití. Ani jsem nezkoušela její pigmentaci, ale věřím, že jako rozjasňovač pod obočí bude skvělá! Všimla jsem si, že např. Peťa z LovelyHair ji má vypotřebovanou, jak to jen dělá? :-)

2. ORGANZA
Původně jsem si myslela, že odstín ORGANZA a odstín GATEAU jsou totožné stíny, ale mýlila jsem se. Organza je nádherný zlatavý odstín, který je krásně teplý a miluji ho jako rozjasňovač do vnitřnho koutku oka. Jsou to jen takové třpytky, které ale neopadávají pod oko a vytváří úžasný zlatavý odstín. Představte si západ slunce s červánky, už víte o čem mluvím?

3. RIBBON
Abych se přiznala, organzu a ribbon používám z celé paletky nejvíce, a právě o těchto stínech jsem si myslela, že je nevyužiju. Ribbon je krásná hravá růžová, až korálovo-lososová barvička, se kterou se nádherně konturuje oko. Vytvoří krásný jarní nádech, něco jako jarní tulipánky, protě krásná pastelová barvička.

4. GIFT BASKET, GLITZ, CELEBRATE
Přecházíme do tmavší části, kterými jsou bronzová, fialová a zastřená modrá pecka. Tahle paletka má zkrátka něco do sebe, a sice, že je rozdělená do části na denní nošení a do části nošení večerního. Tyto ostíny skvěle vylepší vaše líčení, dodají mu pravý lesk a rozzáří vaše oko natolik, že veškerná pozornost na party bude připadat vám. Není to skvělé?

5. PAMPER
Nic roztomilejšího jsem v souvislosti s očními stíny dlouho neviděla. Představte si nějaké dětské žvýkačky, třeba orbit. A teď si představte, jak je nanášíte na oko. Není to skvělé? Tato barvička se skvěle hodí na celé oční víčko, ale také i jako tvářenka, i když... nevím, jak z tak malého políčka vydolujete trochu produktu na tváře. :-)

6. GATEAU
Jak už jsem říkala, tento stín je velmi podobný svému kámošovi, rozdíl je v tom, že tento je takový trochu studenější se stříbrnými odlesky. Opět bych ho volila na rozjasnění koutků, ale také i lícních kostí! Jako rozjasňovač bude vypadat skvěle.

7. THE MAIL
Stejný odstín se nachází také v paletce V2 a stejně jako v této paletce mám s ním totožný problém - nějaký způsobem se na něm vytvořil povlak, který mi nedovoluje, aby byl stín pigmentovaný. Tento problém mám u spouusty produktů, možná vím, čím to je a netuším, jak se toho zbavit, protože mě to u očních stínů velmi mrzí. Pokud má někdo tip, prosím dejte mi vědět.

8. BOXED
Krásná hnědá, jako konturovací odstín je super! Ale pozor, musí se s ním opatrně, abyste na očích nevytvořili něco ohavně výrazného.

9. WRAPPED UP
Tato barvička je velmi zajímavá, původně jsem si myslela, že je to hnědá, ale pak jsem si všimla nepatrné fialové a zjistila, že se jedná o velmi zastřenou tmavou fialovou, která je nádherná! Já jsem si s ní už vyhrála a použila ji jako linku.

10. NOIR
Juchůůů, konečně mám černou barvičku! I když se jí velmi bojím, miluju jí. Využitá byla zatím pouze jako linka.

Tak to je vše. Oh so special je nádherná paletka a zatím mi nad ní srdce plesá více než nad V2. I tak ale obě miluji. A co vy, máte svého odstínového favorita? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat