sobota 29. března 2014

Jaké mám zkušenosti s e-shopem lovelyhair.cz?

Zdravím,

Poslední dobou si všímám, že téměř každý den brousím na stránky e-shopu mé nejoblíbenější youtuberky PetryLovelyHair (říkejme Peti), tedy na stránky lovelyhair.cz, kde nám zkrášlovatelkám, Peťa poskytuje nejen kosmetické produkty různých značek, ale také své štětce. A já jsem se dnes rozhodla k tomu, že její e-shop ohodnotím. Dělám to sama od sebe a dobrovolně, není to žádná placená reklama, pouze mé zhodnocení, jelikož z těchto stránek objednávám celkem často a mám s nimi velmi dobré zkušenosti.


První bych ráda zhodnotila sortiment, který Peťa na svém e-shopu nabízí. Jsou tři kategorie, které jsou na eshopu lovelyhair.cz obsažené, a sice clip-in vlasy, dekorativní kosmetika a štětce. Abych se přiznala, s clip-in vlasy zkušenosti nemám a ani to nemám zatím v plánu, ale s ostatními dvěmi kategoriemi ano. Ještě bych ráda zmínila, že eshop nabízí několik značek a jejich produktů – Milani, Sleek, LovelyHair, Sigma a Sedona Lace.

Já jsem z eshopu objednávala již třikrát, a to flat top štětec LovelyHair, kabuki LovelyHair, sadu štětců na oči LovelyHair a paletku očních stínů od značky Sleek. Všechny produkty dorazily v pořádku a musím říct, že jsem s nimi velmi spokojená, což jste asi zjistily z několika článků, kde jsem tyto přípravky a pomůcky recenzovala (na štětce na oční stíny se ještě chystám). Vše dorazilo v naprostém pořádku.

Dopravu jsem pokaždé volila přes Českou poštu, ačkoliv jsem se jednou rozhodla, že budu platit přes účet předem, což má obrovskou výhodu v tom, že nemusím platit poštovné. Osobně platbu předem nemám ráda, prodejcům nevěřím a netuším, zda-li se mi produkty dostanou, avšak u Peti tomu tak není. Díky jejímu blogu, YouTube channelu, apod. v ní mám důvěru a nebojím se jí peníze zaslat. Vše proběhlo v naprostém pořádku, produkty mi přišly max. do 4 dnů, což je super!


Komunikace s tímto webem je asi normální, stejně jako u většiny eshopů. Na mail vám přijde potvrzení objednávky, popř. info o tom, v jaké fázi je dodání objednávky, což také můžete sledovat na stránkách České Pošty.

Co je ale nejskvělejší je dodání produktů. Peťa mi poslala všechny produtky pokaždé v obálce, na které je krásné razítko „Děkuji Ti, Petra“ a vše je krásné slazené. Ke štětcům přijde papírek o tom, jak je používat a jaké mají složení + lísteček o tom, k čemu se dají použít. Je vše krásně připravené a mám takové balíčky ráda.

Osobně z e-shopu lovelyhair.cz ráda objednávám, sice se někdy povede, že na něm nejsou ty produkty, které bych zrovna chtěla, ale jinak s ním jiný problém nemám. A co vy, už jste někdy z toho eshopu objednávali?


Žádné komentáře:

Okomentovat