neděle 27. dubna 2014

Dny plné smíšených pocitů z nově nabarvených vlasů - úvahy náctileté

Zdravíčko,
minulý týden jsem udělala životní rozhodnutí, a sice, že navštívím sestřinu kadeřnici. Byla jsem napjatá a zvědavá, jaká ta kadeřnice je, je totiž hodně oblíbená a "vyhlášená", všichni ji chválí, ale prý není zadarmo tak, jako má teta. No, vlastně u tety jsem měla jen samou protekci, která se ale také odrážela na práci, kterou na mě teta udělala. Vlasy mi samozřejmě vždy udělala hezky, ale bylo vidět, že se s tím nepárala a nepečovala o ně tak, jako kadeřnice, kterou jsem minulou středu navštívila. Chtěla jsem si nechat udělat ombre.

No, nejdříve to měla být celá hlava hnědá, podle toho co jsem vám i povídala v minulém videu na youtube a také jsem vám to zmiňovala tady na blogu. Vše se změnilo do posledního dne před tímto vlasovým zákrokem a já se rozhodla pro změnu, která mé vlasy měla oživit. No... Trochu toho asi i lituji. Ombre podle mého nevypadá zrovna nejvíce jako ombre, snad jen kvůli mému starému melíru, který narušoval a narušuje ty přechody mezi odstíny hnědé. Paní kadeřnici nic nevyčítám, práci odváděla pečlivě s velmi kvalitními vlasovými přípravky od Lorealu, proto jsem byla i mile překvapena.

A tak se celý čtvrtek ve škole nesl v duchu přesvědčování se, že na hlavě ombre mám. Všech jsem se vlastně ptala, jestli je to vidět, většina mi odvětila, že zas tolik ne, ale prý mi sluší ta vrchní tmavá hnědá. Chvíli jsem uvažovala, že si ji nechám dát na celou hlavu, ale vypadalo by to asi moc tmavě a popravdě na to nemám "koule", které vlastně nemám i geneticky. (Jak logické u dívky). Taky jsem byla trošičku nervní, protože když si většina skoro nevšimne, že máte nové vlasy, trochu vás to zamrzí a říkáte si, za co jsem kurník těch 550,- dala, ale pak si říkám, že přece to šlo za kvalitně odvedenou práci, která bohužel nebyla tolik znatelná právě díky těm podělaným melírům, které na sebe vrstvila má teta.

Naštěstí mě mé dvě kámošky, se kterými jsem v sobotu absolvovala běh podpořily, a řekly mi, že je ombre na vlasech dostatečně znatelné. Jsem jim celým srdcem vděčná a za takové věty a lichotky je miluji.
Fotku mých vlasů vám sem prozatím dávat nebudu, toto byla jen úvaha, abyste věděli, jak moc jsem z těchto vlasů zmatená a jaké mám smíšené pocity. Doufám, že se vám na mém dalším videu na youtube budu líbit, protože právě tam vám své vlasy ukážu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat