pondělí 21. dubna 2014

Péče o mé nožky - jak dát své nohy do pucu, než bude léto!

Zdravíčko,
dnešní téma na blogu bude asi nejspíš pro někoho nepříjemné, avšak já bych ho zde chtěla zmínit, protože se s ním vcelku dlouho trápím. Dnes si povíme něco o tom, jak opečovávám svá chodidla. Mé nožky dostávají v posledních měsících zabrat. Stydím se to tady zmiňovat, ale díky posilování se mi chodidla zhoršila a na můj věk vypadají otřesně. Cvičím totiž bosa. Minulé léto má chodidla zničily balerínky, které jsem nosila celé léto a díky jejich ploché podrážce jsem si nohy zničila. A když už jsem nohy jakžtakž ošetřila, přišlo na řadu právě cvičení, které vše domrvilo. No, rozhodla jsem se s tím něco dělat a mé nožky po takové péči už rozhodně nevypadají tak, jako před půl rokem.


1. Peeling
Nohy je důležité peelingovat. Peeling je vlastně takový gel, který v sobě obsahuje buď jemná zrníčka (ta se většinou používají na pleť) nebo hrubá (na tělo, na paty,...). Peeling s hrubými zrníčky určený přímo na chodidla je proto zlatým grálem pro vaše nožky. A pokud peeling budete aplikovat alespoň 3x za týden, budou vám vaše chodidla vděčná. Já mám tento od Avonu a jsem s nim vcelku spokojená, sice to není nic extra, ale jako prevence proti popraskaným chodidlům to stačí.


2. Olejíček na chodidla
Ze stejné řady od Avonu tu mám dalšího pomocníko-miláčka, který mé nožky po každé aplikace promění. Olejíček používám při masáži nohou, resp. máme doma takový přístroj (laicky řečeno), který slouží k masáži nohou. Nalijete do něj vodu, kterou ohřeje a spolu s olejíčkem vám krásně promasíruje chodidla a prokrví každé místečko. Já si vždy v takové koupeli labožím a děkuji za takový vynález! Olejíček nohy krásně uvolní, to je asi tak jediné, co jsem na něm zpozorovala jako významné plus.


3. Pemza a kartáč
Pamatuji si, když si má babička pemzovala chodidla, samozřejmě v jejích letech to byla potřeba, bohužel i já dnes musím dělat stejné procesy, i když nyní už vlastně ne, protože má chodidla jsou naprosto něco jiného než před rokem, kdy byla suchá a velmi popraskaná. Tam pemza s kartáčem byla potřeba. Pemza pomůže vašim nohou jak v kráse, tak i v tom, že si ulevíte. Zbaví totiž vašich nohou staré kůže, což je úžasné. Kartáček většinou používám spolu s peelingem, více peeling po tom účinkuje a kartáček navíc nohy prokrví.



4. Hydratace - krém, vazelína, balzám
Nejdůležitější položkou na konec je hydratace! Bez té nemůžete od svých nohou očekávat, že budou krásné, pružné a jemné. Já si nedokážu představit noc bez namazaných chodidel mojí milovanou vazelínou. Krémy totiž na má chodidla nepůsobily, byly naprosto k ničemu, nehydratovaly mojí popraskanou kůži. A proto jsem zvolila hutnější variantu, kterou je právě vazelína. Je extrémně mastná, a pokud si dáte velkou vrstvu na chodidla a zabalíte do huňatých ponožek, ráno čekejte své nožky jemné jako dětskou prdýlku. :-)


Nohy popraskané a zničené nejsou nic hezkého, proto si vezměte příklad z mé péče a začněte je dávat do pucu! Vždyť je přeci za chvíli léto!

Žádné komentáře:

Okomentovat