středa 7. května 2014

Lakuji si nehty a podstupuji razantím změnám - úvahy náctileté



Zdravím mé milé čtenářky,

Dnes to vezmeme trochu oddechově a opět si malinko zauvažujeme. Dnes jsem při pohledu do mého košíčku s laky na nehty zjistila, že se má sbírka nehtových přípravků zjevně zvětšila a ani nevím jak, proč?! A tak jsem si uvědomila, že jsem si nejspíš našla novou oblibu, a to v lakování svých nehtů. Dříve jsem tomuto procesu krásy odolávala, jelikož jsem velmi netrpělivý člověk a nebaví mě x minut čekat na to, až se pan lak uráčí na mých nehtech uschnout. 

A když jsem tak brouzdala novým letáčkem Avon, uvědomila jsem si, že by bylo fajn do své sbírky hodit trochu barev, a tak jsem si vybrala - korálová, svítivě zelená (která není z Avonu ale z anglického Primarku), tmavě fialová,… No, divila jsem se své objednávce, která mé ségře přišla a já si prohlížela co všechno krásného, zářivého a výrazného jsem si objednala. Dokonce i oči mého kocoura zbystřily, když viděly ty zářivky na mých nehtech. No já jsem se do toho zamilovala.
Je vlastně spousta věcí, které jsem si zamilovala, které z ruky nedám a dřív bych si o ně ani kolo neopřela. Člověk totiž své názory postupem času mění a zároveň si oblibuje více a více nových věcí, o kterých by v životě neřekli, že je jednou budou brát za své miláčky. I já jsem tomu do poslední chvíle nemohla uvěřit a teď si uvědomuji více a více, že vlastně vše, co bych si na svojí pleť nebo nehty dříve nedala, nyní používám téměř denně.

Podobné to mám i s líčením, které je stále intenzivnější a intenzivnější. Ztmavuji co se dá a přátele se na mě dívají s údivem, dokonce i některé mé sledovatelky na Youtube se u posledních videí divily tomu, že mám výraznější líčení než normálně. A ano, je sice pravda, že jsem chvíli na blogu uvažovala o Make-up stopce, ale má to cenu? Pokud se cítím lépe více nalíčená, není potřeba se v něčem omezovat. A proto se líčím s tmavšími odstíny, které mé oči zahalí a pro můj den nastolí takový ten svěží look. O tom, že mi ranní líčení zlepšuje náladu, není pochyb. Je to příjemná rutina, která můj den mile nahodí do super nálady.

A co vy? Jsou některé změny, které jste ve svém životě poznamenali a dříve byste o ně ani nezavadili?

Žádné komentáře:

Okomentovat