pátek 9. května 2014

Nová crazy mikina a obchod Croop-Town - OOTD

Zdravím mé milé čtenáře,
na prstech více jak dvou rukou bych mohla napočítat, kdy tady na blogu byl naposledy outfitový post. Je to už velmi dlouho, počítám, že včera to byl měsíc, pokud se nepletu. A já si myslím, že by to chtělo změnu. Vlastně tento outfit je nafocený narychlo, za mizerných podmínek, pod šíleným slunečním světlem, ale jde mi tam o tu krásnou mini-fontánku, která se nachází v sousedním Rakousku. Outfit už je taková druhá položka tohoto článku, vlastně jsem vám chtěla ukázat moji novou ulítlou mikinu, která byla zakoupená v Croop-Townu a určitě ji uvidíte v nákupech, které na Youtube hodím příští týden! Těšíte se?

Outfity jsem vždycky volila ležérní a dnes tomu nebylo jinak. Tento outfit je strašně moc pohodlný, až na nepohodlné silonky, ve kterých se mi pokaždé potí nohy a opravdu to není nic příjemného, ale co se dá dělat. Každopádně všechny ostatní kousky na mém těle pohodlné byly a já si nestěžovala. Jsem za mojí novou mikču ráda, stejně jako za mojí úžasnou fotografku Majdu.

V poslední době jsem si samotný Croop-Town oblíbila, je to naprosto úžasný obchod, na který jsem zatím narazila jen v Mercury v Českých Budějovicích. Miluji ulítlé oblečení, které je pro tento obchod naprosto charakteristické. Tak se tam ale najdou kousky, které jsou elegantnější, ale dražší oproti jiným obchodům. Já jsem na tuto mikču narazila náhodou a za úžasných 250,-Kč jsem ji tam nemohla nechat.

Kraťasy - Takko, botky - Playboy (internet), Mikina - Croop-town, kabelka - Puma (Deichmann)

Tričko - Croop-Town 

Má velmi oblíbená z onoho dne, která je veselá, šťastná a spokojená. A přesně taková v poslední době jsem, díky bohu! 

Naposledy taková trochu "připosraná" fotka za chodu. :-) Aneb pokus o chůzi po kamenech!

A co vy, volíte raději elegantnější oblečení nebo si potrpíte na komfort a jednoduchost?

Žádné komentáře:

Okomentovat