úterý 20. května 2014

Nově na blogu: Rubrika JÍME ZDRAVĚJI!

Mí milí čtenáři,
od videa, které se týkalo mého posilování a sportovního životního stylu, uběhlo pár měsíců a já začínám pozorovat, že se mé tělo moc nemění. Přítel sice říká, že posilování je na mě hodně znát, ale přijde mi, že kalorie, které spálím a zničím pomocí cviků, se mi naženou zpětně při požívání jakýchkoliv (omluvte mě) sraček, které jsem schopná za celý den střádat. A tak jsem se rozhodla spolu s mojí spolužačkou, že logicky začneme obě jíst zdravě.

Prosím prosím, neklepte si na čelo ještě předtím, než vám celou situaci vysvětlím. Rozhodně nejsem zamindrákovaná dívka, která se v letech, ve kterých je, potřebuje cpát kejdama, které jí nechutnají a nutí se jíst něco, co je těžko poživatelné. Věřte mi, ale i zdravější jídlo je velmi chutné, je vám z něj líp, máte lepší pocit a jste zkrátka plni energie. A tudíž jsem se přesvědčila, že není potřeba držet jakoukoliv dietu, která by u mě neměla žádný výsledek, ale budu pouze jíst to, co je zdravější, ale nad míru mi to chutná.

Proto tuto rubriku berte jako nové téma, které blog bude obsahovat nebo která se do blogu bude zahrnovat. Jsem celkem ráda za to, že mě takový nápad napadl (nikdy mě tohle spojení nepřestane fascinovat) a taky jsem šťastná za učinění tak náhlého kroku. Naštěstí k takové změně pozitivně přistoupila i má mamka, která ale stále stojí za názorem, že nic takového nepotřebuji. A ano, má pravdu, nepotřebuji jíst zdravě, ale chci. Všichni totiž na mě třeští oči s tím, že chci hubnout. PROSÍM VÁS, JEZENÍ ZDRAVĚ SE NEROVNÁ ÚMYSLU ZHUBNOUT (tedy ne v mém případě).

Trochu jsem se bála vůbec takové nové téma sem zahrnovat, protože se nevyznám v kalorických tabulkách a vlastně vůbec v ničem, co se týká zdravé stravy. Ale pokud jste jako já a nechcete do sebe denně cpát něco, co vám sice chutná, ale pak z toho máte výčitky svědomí, běžte do toho se mnou a nechte se inspirovat mými radami a tipy na zdravé snídaně, sváči a obědy.

Takové články se budou objevovat jen tak jednou za čas, protože i mě samotné dává docela zabrat vymyslet takový jídelníček na celý týden. Ale nebojte, nouze o tyto články tady rozhodně nebude a já doufám, že je s radostí přivítáte! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat