úterý 13. května 2014

OOTD - procházka zámkem a pár slov o nových botkách!

Zdravíčko,
dnešní článek bych vzala velmi rychle, protože mě čeká několik stránek chemie (15 stránek), které se musím do zítřka naučit, tak mi držte palce. Dnes je to tedy jakási rychlovka v podobě úvaho-info-outfitového článku.

V sobotu jsem se s přítelem byla projít po krásném jindřichohradeckém zámku. Došli jsme až ke krásné kopuli, odkud byly vidět střechy některých domů. Miluji takové hradecké výhledy. Dnes ale nebude hlavním tématem krása Jindřichova Hradce, o tom jste se mohli dozvědět v předminulém článku, který byl celý věnovaný tomuto krásnému městu. Ráda bych se zaměřila na nový objev v podobě botiček.

Opět, tak jak to v Hradci bývá, jsem porušila nakupovací stopku. Nemohla jsem odolat některým kosmetickým produktům, které uvidíte v nákupech za předchozí měsíce, které dnes mimochodem dokončím a dotočím, konečně. Ovšem důležité na těchto nákupech jsou mé nové balerínky, kterými mi vlastně radost udělal můj přítel, prý je tam za 200,- Kč nemohl nechat. Já vám nevím, ale kdyby tam šel sám, zajímalo by mě, zda by si ty balerínky koupil i pro sebe, bylo by to hodně zajímavé. :-)

A tak mi udělal neskutečnou radost, jelikož jsem dlouhou dobu sháněla jakékoliv hnědé botky, které by ladily k mému milionu kabelek, které doma mám. A k žádné nemůžu sladit žádné botky, bohužel. Tudíž se mi tento „kauf“ šikl. K mému neštěstí jsem v Hradci zrovna neměla žádnou kabelku, která by byla v odstínu mých bot, a tak jsem musela kombinovat mojí černou klasiku – Pumu. Někteří módní milovníci si asi budou rvát vlasy nad tím, co mám na sobě. Nic s tím nenaděláme.

Balerínky je asi jediná extravagantní věc, kterou jsem na sebe schopná vzít. Nejsem totiž na styl, který by na mě měl vypadat jako na princezně, potrpím si na ležérnost a čas od času na sebe hodím nějaký ten svetřík. Možná se to časem změní. Já si momentálně stále užívám mých sportovních outfitů, které sice nosím stále dokola a nikdo je neobdivuje, ale já jejich pohodlnost miluji a za nic bych je nevyměnila. Dost už okecávání nových botek, jdeme na outfit!
 Tílko - Takko, světřík - Takko, rifle - New Yorker, kabelka - Deichmann, botky - Deichmann





Podle přítele mi prý cáká voda z hlavy. Doufám, že se vám článek líbil! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat