úterý 10. června 2014

Kosmetika na pokračování: AVON - dekorativní kosmetika

Ahoj,
ráda bych dnes navázala na předchozí článek a sice kosmetikou pečující. Tak co, jdeme do toho? :-)


  • Pečující kosmetika

Tělo - sprchové gely, tělová mléka (másla)
Ano, ano a zase jednou ano! Zde Avon zkrátka perlí, boduje a krade srdce. Miluji všechny tyto položky, které jsou výše zmíněné. Sprcháče jsou extra levné, extra super a extra voňavé, žádná chemie. Tělová mléka jsou úžasně lehká, rychle vstřebatelná a opět intenzivně voňavá. A másla? Jedině od Avonu právě másla snesu.


  • Pleť - krémy, odličovací tonika

Na pleť se mi od Avonu také hromadí spousta kravinek. Mé srdce si rozhodně ukradl peeling, maska a čistící krém v jednom, které moji pleť vždy vrátí do normálního stavu a já si nepřipadám jako jedna velká, dlouhá a mastná koule. Odličovací tonikum, které je dvousložkové, mám již dlouho, ale stále jej používám. Nemám ráda jeho mastnotu, parfemaci a praktičnost. Ale vězte mi, že odlíčí naprosto vše. Zato o krémech se raději zmiňovat nebudu, tam za mě rozhodně ne.


  • Vlasy - šampony, péče

Opět velké ano. Šampony jsou samy o sobě naprosto levné, proto po nich vždy v katalogu "sáhnu" a těším se na jejich dodání. A to samé je i u jejich masek, které ale tak často nepoužívám. Jsou velmi nabyté silikony, které mým vlasům zrovna dvakrát neprospívají. Nejhůř jsou na tom fixační laky na vlasy, které bohužel slepují, a dlouho při sobě vlasy nenechají.


  • Ostatní péče - ruce, nohy, rty

Krémy na ruce si u mě místo v srdci nevybojovaly. Nebo spíš jde o to, o jakých krémech bychom mluvily. Pokud chcete krémy, které krásně voní, ale nic nedělají, nechoďte do toho. Je to zbytečná ztráta peněz a vězte, že je lepší si připlatit za smradlavější krém z mrtvého moře, který vám dá vaše ruce do pořádku.


Každopádně Avon je proslulý svojí řadou Foot works, kterou milují snad úplně všichni a i já. Peelingy, olejíčky, krémy,... to vše mé nohy dalo téměř do pucu. Stejně nakonec bohužel musela zasáhnout vazelína. A rty? Ty bych raději nezmiňovala, protože Avon zkrátka balzámy na rty neumí. Rozhodně ale velké plus připadá na tělové spreje, které vás úžasné osvěží.


  • Nehty

Slibuji, že nejposlednějším bodem tu máme péči o nehtíky. Asi v této kategorii toho mám od Avonu nejvíce, a to jak laky, tak i péči. Top coaty, base coaty, urychlovače schnutí, olejíčky... Avon je v tomhle zkrátka pro mě tím nejlepším a Essence se rozhodně nevyrovná. Pigmentace laků je nádherná a po dvou vrstvách intenzivní, tudíž co jiného si přát?


Jak to máte vy s Avonem? Raději zaběhnete do drogerky a koupíte si věci na místě nebo sázíte na katalogy? (Já osobně jsem pro první variantu).

Žádné komentáře:

Okomentovat