pondělí 30. června 2014

Nedovol, aby tě pot vyřadil ze hry ven!

Článek si také můžete přečíst ZDE!

Přijímací zkoušky a maturity jsou snad největší stresová období těch, kteří se pilně snaží dokázat něco, co si dlouho přejí. Ovšem takový stres přinutí snaživce se více potit, nervovat a obávat. A díky tomu všemu vznikají nepříjemné kruhy v oblasti podpaždí, které jsou značně viditelné pro celé osazenstvo, které právě u přijímacích či maturitních zkoušek je. Nejjednodušší a nejrychlejší cestou, jak se takového nepříjemného "darebáka" zbavit, je určitě vhodný deodorant! A je rozhodně jedno, jakou formu deodorantu si jako obranný štít proti zápachu a pocení vybereš. Rozhodně vše nenechávej osudu a před pocením raději nahoď něco, co tomuto malému nezmarovi zabrání!

I já střídám své deodoranty jak ponožky a je opravdu těžké si vybrat, který se stal mým oblíbeným a jakou formu deodorantů nejvíce používám. Naštěstí nemám citlivou pokožku, a tudíž si nemusím lámat hlavu s tím, jestli mi například deodorant sprejový nezpůsobí v oblasti podpaždí vyrážku. Čeho se ale nejvíce obávám jsou skvrny na oblečení, ty totiž vznikají téměř po každém použití jakéhokoliv deodorantu, nejčastěji se s tímto problémem setkávám při použití deodorantů kuličkových (gelových) nebo tuhých. Z toho logicky vyplývá, že nejraději sahám po sprejovém, který nejen skvěle osvěží, ale také téměř žádné skvrny nevytvoří. Já jsem si ozkoušela rovnou tři formy takových deodorantů a udělala si v hlavě jasno s tím, jaká forma je pro mě ta pravá.


1. Axe Anarchy - for her (sprejový)
Začnu asi tím nejlepším, resp. novinkou od značky Axe, kterou je sprejový deodorant pro ni! Při spatření tohoto deodorantu jsem utrpěla menší šok, protože jsem zvyklá na formy pro muže, nikoliv pro nás, něžné dívky, ženy, dámy,... A o to více jsem možná byla zvědavá, jak taková novinka bude vonět a fungovat. Byla to láska na první přivonění. Taková něžná vůně, která se ale mísila s trochou výraznější krasavice, ale dohromady tvořily krásné jemné kombo, které ale příjemně cítili i ostatní. Deodorant má velmi vtipné a zajímavé otevírání (já tomu říkám stříkátko), které se při pootočení otevře. Není proto potřeba žádného víčka. Sprej skvěle udrží pot tam, kde má být a nepustí jej jen tak ven. Proto jsem si možná tento deodorant zamilovala. Jedinou nevýhodou je jeho velikost, bohužel není díky své tloušťce dvakrát skladný.


2. Dove - invisible dry (tuhý)
Do oka mi naopak padl deodorant Dove. Oproti Axe má mnohem jemnější, něžnější a ženštější obal, který mě mile překvapil a samozřejmě mi hned připomenul ten skvělý Dove, který vždy používala má babička a v naší rodině se drží i dodnes. Proto jsem byla ráda, že se v mých rukou vyskytl další produkt této značky, který má navíc jednu novou super funkčnost. Neobarví až 100 barev oblečení! A tak jsem jej hned otevřela s plním očekáváním, přičichla jsem si a spokojeně zavrněla. V duchu jsem si totiž přála vůni velmi jemnou, něžnou a mýdlovou a právě takovou vůni mi tento deodorant přinesl. Horší je to s nanášením produktu, kdy mi při nánosu tvoří maličkou vrstvičku a dělá menší žmolky. Naštěstí jsem jej v podpaždí necítila a spokojeně s ním psala všemožné testy asi 7 hodin, pak vůně začala vyprchávat a deodorant skvěle redukoval tvořící se pot. Za mě rozhodně ano!


3. Dove - invisible dry (gelový)
Poslední produkt je od stejně značky ze stejné "kolekce", kterou je opět invisible dry. Kuličkovým deodorantům jsem téměř nikdy neholdovala, a proto jsem z něj byla nejméně nadšená. Očekávala jsem totiž, že po nanesení bude tvořit lepivý efekt, což se také splnilo, ale... Po pár vteřinách ta nepříjemná ulepenost zmizela a já mohla jít s chutí na vlak. Produkt má stejnou vůni jako předešlý, té prostě holduji nejvíce. S obarvováním samozřejmě problém nemám, vždyť přece právě tomuto problému má deodorant zabránit!


Nakonec jsem pro tebe přichystala menší dotazník, abych ti ukázala, jak jsou na tom ostatní s deodoranty. Všichni měli téměř stejný názor jako já.

Otázky:
1. Požíváš kuličkový (gelový), tuhý nebo sprejový deodorant?
2. Proč právě ten?
3. Měla jsi někdy problémy kvůli deodorantu s obarvením oblečení?

Odpovědi:
Míla, 17 let
1. Sprejový.
2. Myslím si, že je jeho používání hygieničtější a také déle vydrží.
3. Ano. Změnila jsem značku deodorantu.

Majda, 16 let
1. Sprejový, občas tuhý.
2. Vydrží déle.
3. Ano, bohužel jsem jej přestala používat.

Lucka, 15 let
1. Sprejový, občas tuhý.
2. Má delší výdrž.
3. Ano, nejvíce se mi fleky dělaly na černém oblečení, také jsem změnila značku.

Martina, 16 let
1. Sprejový a kuličkový
2. Sprejový je mnohem pohodlnější, než tuhý, který si musím mimochodem půl hodiny "matlat". :-)
3. Ano.

Markét, 15 let
1. Sprejový
2. Je více praktický a aplikace je rychlá a pohodlná.
3. Ano, občas na černém oblečení. Při koupi deodorantu, který se soustředil na odstranění fleků na černém oblečení, bohužel dělal to samé.

Heduš, 15 let
1. Tuhý a sprejový
2. Jsem s nim více v bezpečí (proti potu),  mám s pocením docela problémy.
3. Ano, všechny, které jsem zatím vyzkoušela.

Jak je vidět, sprejové deodoranty zkrátka vedou a problémy s fleky měla každá z nás. Proto zkuste právě Dove, který opravdu funguje a s ním budete mít od fleků navždy vystaráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat