pondělí 9. června 2014

NOVĚ NA BLOGU: Kosmetika na pokračování - AVON (dekorativní kosmetika)

Zdravím,
má sbírka kosmetických miláčků se hromadí a já sleduji, jak se mé košíčky začínají plnit do maličkých vrcholků. Těším se, až si koupím košíčky větší nebo dokonce celý regál pro kosmetiku! Ano, jsem závislák, ale je to má vášeň, obrovské kouzlo a chuť do života. A když jsem to vše s takovou radostí pozorovala, rozhodně nešlo si nevšimnout značek, od kterých mám spousty výrobků. A tudíž jsem se rozhodla, že začnu dělat jakési články na pokračování, které budou mít vlastní TAG, který si budete moc kdykoliv najít v menu, stejně jako ostatní TAGy (Jíme zdravěji, úvahy náctileté,...) Každá značka bude nést dva oddíly, a sice dekorativní kosmetika a kosmetika pečující (pokud půjde např. o kosmetiku Essence je jasné, že u ní pěstící kosmetiku hodnotit nebudu). Tak co říkáte na dnešní značku, kterou bude světoznámý Avon? (Článek jsem nakonec rozdělila do dvou).

Dekorativní kosmetika

  • Oční stíny, paletky

Kosmetika Avon je významná svými levnými produkty, je to taková skvělá alternativa pro levnější, za to ale docela kvalitní kosmetiku. U Avonu rozhodně vždy obdivuji obaly, které nejsou laciné, ba naopak. Jsou pevné, bytelné a do očí bijící. A co se týče právě paletek a očních stínů, platí to u nich dvojnásob. Abych se přiznala, a jistě to všichni ví, na oční stíny si dvakrát nepotrpím. Je sice pravda, že jimi každý den tvořím bláznoviny na očích, ale postačí mi dvě paletky od Sleeku a několik mono stínů. Každopádně rozhodně budu zásoby rozšiřovat. :-)


Stíny od Avonu nejsou moc pigmentované, což je jejich hlavní minus. Pro mě je prostě pigmentovaný stín základem a jiné východisko ani privilegium u něj nehledám. Jakmile stín není takový, jako v obale, automaticky si na něj utvořím spíše negativní názor. Bohužel stíny Avon moc dlouho nevydrží, a proto používám jejich úúúžasnou bázi, která DOKONALE prodlouží výdrž všech mých stínů. Avone, za to palec nahoru!

  • Produkty na rty - lesky, rtěnky,...

V tomto také nejsem extra velký mák, ale něco málo se u mě od Avonu na rty najde. Např. krásný třpytivý lesk na rty, který má stříbrné odlesky, které hází světlo na každého, kdo kolem vás projde. A proto jej miluji. Sice vydrží prd a šišky, ale to vše mu prominu a s radostí jej přetřu další vrstvou. Rtěnky jsou na tom o něco lépe, já sice rtěnky od Avonu moc nepoužívám, ale za to mamka je jejich velkou milovnicí. Vychvaluje si je na celé kolo a říká, že je s nimi spokojenější, než s x let starým Dermacolem (s tím já zase nesouhlasím).


  • Pleť - makeup, pudr,...

Jak tak zjišťuji, Avon pro mě není dobrou kosmetikou z hlediska dekorativky. Možná proto vždy přetáčím listy hlavně na zadní strany pečující kosmetiky, kde si přijdu na své. Každopádně jeden tónovací krém od Avonu mám a je tolik mastný, že jej nemohu dál používat. Bohužel. Někdy ale potají kradu mamce její makeupy od Avonu, které jsou vcelku lehké, odstínově mi ale tolik nesedí. Čert to vem.

Příště se těšte na druhý díl, který bude o kosmetice pečující a vězte, že bude kladněji hodnocený.

Žádné komentáře:

Okomentovat