čtvrtek 19. června 2014

OOTD: Poslední dny školy s mint oblečením!

Nazdárek,

včerejším dnem jsem rozšířila svůj šatník o dva nové kousky, které jsem si naprosto zamilovala. Aneb další outfit je tu!!! Je to opravdu dlouhá doba, kdy jsem naposledy dělala outfitový článek a věřte mi, že mi to opravdu chybí. Jenže jsem bohužel neměla finanční prostředky na to, abych své oblékací zásoby mohla rozšířit, proto jsem se musela spokojit s tím, co mám a co jste u mě na blogu nejméně milionkrát viděli.

Včera jsem ale opět šla do mého milovaného Cropp Townu, který se stal mým nejoblíbenějším obchodem vůbec. Je to vděčný obchod s oblečením, kde najdu pokaždé to, co potřebuji. Snad jen jednou se mi povedlo, že jsem narazila pokaždé na hezké žabky s malými velikostmi, ale jindy mě ten „krám“ nezklamal. Dnes mě bohužel ještě naštval tím, že jsem si v něm chtěla koupit nádherné šaty, ale bohužel jej budou až do 30.6. opravovat, a proto na své letní lásky budu muset buď zapomenout, nebo čekat.

A tak jsem sáhla po mega dlouhé mikině v úžasné mint barvě, která skvěle ladí k mému novějšímu laku od Catrice. Mikča je ale natolik dlouhá, že jsem si ji nechtěla brát k džínům. Vypadalo by to fádně a dost divně, ale zase jsem neměla odvahu na to ji nosit samotnou, bez nějakého spodního dílu (pokud nepočítám spodní prádlo). Následovalo tedy Takko, ve kterém jsem si poprvé v mém životě koupila legíny. Ano, přesně tak, já Miška si koupila legíny! Světě div se, ale nemám z nich výčitky svědomí a necítím se v nich lacině. Ale stále nemohu pochopit dotyčné osoby, které si pod legíny vezmou tangáče a zadky mají zaříznuté až někam do tramtárie. Také nechápu určité typy lidí a jejich postav, které si takové uplé spodní díly mohou na sebe vzít.


A tak jsem vše sladila dohromady, nahodila svůj mint lak, obula černé balerínky, které mi ladily ke sportovní černé tašce a vyrazila. Ale věřte mi, že ne moc sebevědomě, protože jsem si chvílemi připadala jako někdo, kdo má pět minut před spánkem. Ano, přesně tak, mikča mi trochu připomíná pyžamo.




Žádné komentáře:

Okomentovat