středa 30. července 2014

Kniha, díky které zbožňuju Londýn!

Článek si můžeš také přečíst ZDE!

Právě ti představuji jednu z mých nových nejoblíbenějších knih, která se osvědčila snad nejvíce v lenošení na terase v parných vedrech, kdy člověk potřebuje vypnout a na chvíli se ponořit do příběhu plného jmen, míst, událostí a situací. A i když se to možná nezdá, právě tato kniha tě přiměje k tomu, aby sis každý řádek na plno vychutnala, protože není nic lepšího, než komická hesla a přirovnání vypravěčky.

Snad nikdy jsem se u knihy nenasmála více jako u této. Nejspíš není kniha knihou pro slečny v mém věku, každopádně humor, který v ní byl použit, jsem pochopila, tudíž by to nemělo dělat problém ani tobě. Kniha "Zbožňuju Londýn" mě naprosto zaujala svým dokonalým obalem, který řadím k nejlepším obalům všech knih. Lindsey Kelková měla nejspíš bujnou fantazii a knihu navrhla a napsala tak, aby zaujala čtenáře i po čichu. Jednoduše řečeno - vrhla jsem se na ní ještě dříve, než bylo vůbec vhodné.

Stránky knihy jsem doslova hltala a po dvouhodinové procházce v jiném prostředí, v prostředí New Yorkeru, jsem se probudila a musela se bohužel vrátit zpět do toho svého jihočeského města. Zaklela jsem, ale musela jsem se s takovým faktem smířit. Hold nebudu mít štěstí jako Angela, která byla schopná na vlastní kůži "rozjet" časopis Cossmo, což byl její velký sen, který se postupem času stal realitou.


Angela byl přidrzlá třicátnice, která téměř nevěděla, co od svého života chce. Po bláznivém rozchodu s Markem těsně před svatbou se rozhodla změnit půdu a zavítala do hlučných ulic města, které nikdy nespí, do New Yorku. New York se stal pro Angelu novým místem, kde poznala nové lidi a také jejího snoubence Alexe, muzikanta ze světoznámé kapely. Angela utekla od své rodiny a dva roky nebyla ochotna se do své rodné země, tedy do Londýna, vrátit. Nejspíš ze strachu z rodičů. Po velkolepém pozvání od její matky se Angela sebrala a spolu s Alexem letěli do Londýna za svojí obrovskou "famílií", která Angelu nepřivítala s otevřenou náručí. A protože měla Angela velice podnikavou matku, nakonec se jí do všeho londýnského frmolu připletla svatba její a Alexova, kterou Angeliina matka naplánovala na sobotu toho týdne, kdy Angela do Londýna přijela. A to rovnou na londýnské půdě.

Kniha je pro mě jedním velkým ANEM! Zasloužila si ode mě hned pět hvězdiček z pěti a protože jsem si ji tolik oblíbila, rozhodně plánuji koupit i další předešlé díly této mini-ságy, a sice Zbožňuju New York a Zbožňuju Paříž. Jdete do této koupi se mnou?

Žádné komentáře:

Okomentovat