pondělí 7. července 2014

Mé cíle na letošní prázdniny!

Zdravím mé milé čtenáře,
letošní léto je v plném proudu a já si jej užívám naplno. Tento rok jsem si dala jakási malinká předsevzetí, která by měla představovat mé cíle, které bych za toto léto měla splnit, docílit jich a dokázat si, že na takové věci mám nebo se v nich zlepšit. Je totiž spousta věcí, které přes školní rok nestíhám, nemám na ně čas nebo náladu. A protože je léto charakteristické tím, že se většina naší populace nudí, já jsem se rozhodla s tím zatočit.

1. Naučit se vařit
Jsem naprostý antitalent v kuchyni. Resp. mě by to šlo, ale málokdy se k plotně dostanu, protože o nákupy se stará mamka a ta většinou při výběru potravin ví, co bude k večeři. Proto je mi trapné ji žádat o suroviny k jídlům, které bych chtěla já. Na druhou stranu jsem se rozhodla, že denní nákupy převezmu do rukou já. Mamka bude mít o to méně starostí, zbytečných zastávek v obchodě po práci a navíc bude mít doma teplou večeři. No nejsem já vzorná dcera?

2. Naučit se ruční práce
Být více kreativní a zručný člověk je mým snem už dlouhá léta. Jsem spíš ten typ člověka, který má více v hlavě, než v rukách, a proto u mě kreslení, malování nebo navlékání korálků není na denním pořádku. Já spíše lehnu s knihou, napíšu článek, zkouknu videa a nebo sama filozofuji s mým imaginárním kámošem (ne, nejsem magor). A tak od zítřka začínám tvořit, začnu s Lucky stars a uvidíme, kam mé nároky poplují dále.

3. Natočit videa
Opět mi prvák zabránil se Youtube věnovat. Přitom je točení má velká vášeň a před kamerou jsem zkrátka jako doma. (Vlastně já doma jsem, ale... no prostě mě chápete). Dnešek byl velice plodným dnem, kdy jsem natočila hned dvě videa, z toho jedno budete moc vidět v průběhu tohoto týdne! :-)


4. Zdokonalit AJ + NJ
Hahááá, tak jestli se k tomuhle někdy dostanu, budu fakt borec. Má vidina v tom, jak za prázdniny přečtu alespoň jednu anglickou knihu, je fakt pouze vidina a uvidíme, zda-li ji někdy uskutečním. Každopádně nad knihu s němčinou určitě jednou zalehnu, protože v ní jaksi prokrastinuji a musím ji zdokonalit, pokud se chci trochu v sousedním Rakousku dorozumět.

5. Navštívit nová místa
Jsem obrovský výletník a i když se to nezdá, ráda navštěvuji nová místa, zkouším nové věci a nerada se v něčem opakuji. Moc ráda bych se podívala např. (teď se nesmějte) na skládku v Jindřichově Hradci. Né fakt, prosím prosím, nesmějte se. Ani se tak nejedná o skládku, jako spíš o obrovský kopec, ze kterého je údajně vidět celý Hradec. A to by pro mě opravdu byla obrovská vášeň!

6. Zhlédnout Hobita a Harryho Pottera
Tak tohle předsevzetí jsem si dala již na začátku roku. Vlastně jsem HP slíbila mé spolužačce, která mi donekonečna vyčítá, jak jsem doteď mohla nevidět tuhle slavnou pohádko-nevim co. A je mi opravdu už trapné, když se pokaždé mí přátelé baví o nějakých postavách z tohoto filmu a já zatraceně nevím, o koho jde. Hobita jsem slíbila mému přítelovi, protože se chceme 17.12. 2014 vydat na premiéru 3. dílu, tak snad to stihnu do té doby zkouknout.

7. Přečíst Divergenci, ...
Jsem knihomolka a  a tuto knihu jsem již jednou četla, asi před 3 lety. Nyní se s touto trilogií roztrhl pytel a všichni jsou jak z knih, tak i z filmu nadšení. A je mi opravdu divné říkat, jak moc jsem tuto knihu četla a přitom si vůbec nepamatuji, o čem kniha byla. (Jediné co si pamatuji je, že proti sobě bojovaly dvě strany... nebo ne?)

8. Přátelit se
Poznala jsem nové lidi, a staré přátele zavrhla, nebo spíš se s nimi přestal stýkat, a to mě mrzí nejvíce. Mé přátele miluji a dala bych za ně cokoliv, proto se s nimi budu scházet více a více. Navíc budu opět navštěvovat moji babičku, kterou jsem strašně dlouho neviděla a budu se snažit nahnat ty tři roky, kdy jsem
ji nenavštěvovala.


Tak jo, myslím si, že je toho opravdu hodně a rozhodně mi držte palce, abych to stihla, protože dva měsíce jsou opravdu málo. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat