neděle 6. července 2014

Všechna má pleťová kosmetika letí do koše!

Zdravím, dnes hlavně mé čtenářky...

...protože jistě vím, že tento článek kluci rozhodně číst nebudou (bůh ví, jestli můj blog vůbec čtou kluci). Strašně mi chybí kosmetika, móda a klábosení ohledně těchto témat. A protože zde na blogu byly v poslední době častokrát různé úvahy, deníčky a fotky, chtěla bych se na kosmetiku dnes zaměřit, ale spíše v negativním slova smyslu.

Je to asi týden, resp. 6 dní, kdy jsem navštívila mojí nově objevnou kosmetičku a Salon U Tří lvů v Českých Budějovicích, o kterém jste si mimo jiné mohli přečíst i mé dojmy a já doufám, že už některá z vás udělala to správné rozhodnutí jako já a Salon U Tří lvů navštívila. Je to bezpochyby skvělé prostředí, kde vám udělají a připraví procedury vhodné pro vaší pleť. Od té doby jsem se přistihla při tom, když jsem začala být ke všem mým přípravkům na pleť skeptická a odmítám je používat. Důvěru mám pouze ve třech věcech, a to v mé kosmetičce Míše, micelárce od Biodermy a v mé nové lampě "Bioptronce", o které bych ráda řekla pár slov o pár odstavců níže.


Má pleť je od poslední návštěvy salonu jako vyměněná. Je sice pravda, že se ještě nyní zotavuje z několika zákroků, které jí byly pleti poskytnuty, každopádně si laboží v tom, že může dýchat a není ucpaná kdejakými makeupy nebo pudry, korektory a krémy. Zkrátka ji nechávám tak, jak má být. Bez nějaké hydratace (jelikož má pleť to tolik nepotřebuje a ano vím, hydratace je sice důležitá, ale má pleť je na ní nesmírně citlivá), bez nějaké péče (pokud nepočítám svoji micelárku, kterou používám k čištění pleti ráno a večer) a bez nějakých zbytečných "mačkacích" procesů.

Když jsem tak prohlížela mojí poličku v koupelně plnou zbytečných krémů, gelů, peelingů a masek, uvědomila jsem si, jak jsem mohla všechno tohle "svinstvo" na svojí pleť patlat. Jak jsem ji s tím mohla tolik zatěžovat? U některých produktů jsem si důvěru nevybudovala ani po x týdnech jejich používání a některé nebudu používat zkrátka proto, že svoji pleť nechci ničím zatěžovat, ale mimo jiné jsou fajn.


A když bych se vrátila k předešlému odstavci, ráda bych vám něco řekla o mé nové pomůcce, a sice o lampě Bioptron. Kompletní velká recenze by měla zde na blogu být v průběhu jednoho měsíce, protože bude chvíli trvat, než ji ozkouším. Lampu jsem k mému štěstí dostala jako dárek, proto jsem za ní nemusela dávat tu nechutnou sumu, tedy 20 000,-. Lampa je ale skvělá a každý, kdo ví o tom, že ji mám, mě uklidňuje slovy, že pokud Bioptronku mám, jsem zachráněná. A tak děkuji těm, kteří mi ji poslali, protože má pleť je zkrátka spokojená. (Prozatím vám její foto nebudu ukazovat, počkejte si :-)...)

Takže bych to mohla shrnout i tak, že má pleť je šťastná s těmito dvěma věcmi a jednou osobou, kterou má má pleť tuze ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat