sobota 16. srpna 2014

Fyzické vyčerpání organismu = konec posilování - Deníček

Zdravím vás, mí nejmilejší,
perný týden mám za sebou. Musím říct, že byl trochu unavující, protože téměř každodenní hlídání té nejskvělejší neteře bylo fuška, ale vůbec si nestěžuji, ba naopak. Jsem ráda za každý strávený čas s tím nejšikovnějším dítětem na celé planetě. A proto taky nedostatek článků tady na blogu, neaktivnost na facebooku, trochu i na Youtube. I když tam to v poslední době neaktivností nezavání, naštěstí jsem si pár chvil pro natáčení našla, tudíž mí odběratelé mohou videa sledovat alespoň 1x týdně, což si myslím, že je dostačující.

A abych byla hned na úvod milá a štědrá, chtěla bych vám, mí nejúžasnější čtenáři, z celého mého srdce poděkovat za pokoření 10,000 čtenářů u mě na blogu! Ano, není to nejvyšší číslo, které kdy bylo přesaženo, ale pro mě je to za necelých 8 měsíců nádherné jubileum, které si zaslouží nějak odvděčit! A proto se vás ptám, co byste si u mě na blogu přáli za článek a co byste si nejraději tady, na MrsMishell, přečetli? Přání mi piště do komentářů, každý komentář zvážím a budu se snažit většinu přání splnit. A nyní na deníček! 


Zítra se po celém týdnu konečně prospím, protože jsem každý den chodila spát o půl noci (což je moje chyba) a vstávala v osm. Není to nic příjemného, ale aspoň si zvykám na školní vstávání, které bývá bohužel o tři hodiny dříve. Netěším se, ale na ranní běhy ano. Á, když už jsme u toho běhu, je to téměř jediná aktivita, kterou provozuji.

Nechala jsem všeho intenzivního posilování. Jsem mladá a bohužel slabá, tudíž mě to vše ničilo. Je sice pravda, že jsem nyní více unavená, ale spokojenější. Netrápím se, zda-li mi narostlo břicho více nebo méně. Občas si nějakým způsobem na břicho zaposiluji, ale že by to byl intenzivní půl hodinový trénink? To rozhodně ne. Stále běhám mých šest kilometrů, které mi už bohužel také dělají potíže. Hodně se mi v poslední době vyhazuje koleno, následuje nevolnost, hučení v uších,... To vše nasvědčovalo zkrátka k tomu, abych se cvičení začala vyhýbat. A hlavně to nepřehánět!


Ale aby tu nebylo jen samé negativum, kterého je kolem mě v poslední době beztak dost - byla jsem s přítelem v kině. Poprvé a bylo to super! Viděl jste někdo film Strážci galaxie? Je to skvělá akční komedie, na kterou jsem se sice extra netěšila, ale samozřejmě negativní očekávání se stalo opakem a já odcházela ze sálu vysmátá a spokojená s výběrem. Určitě mi dejte vědět, jakou scénku jste měli nejraději!

Takže rozhodně si užívejte léto trochu lépe, než já, protože takového volna, jaké máme nyní, není nikdy dost. Já už se nemůžu dočkat na můj milovaný podzim, tudíž je pro mě srpen a září jakousi přípravkou na nastávající nejnádhernější období. Mějte se do příštího článku krásně! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat