pondělí 11. srpna 2014

Když jsme konečně vypadli na chvíli pryč: FMOH + OOTD

Zdravím vás, milí čtenáři,
Na myšlenku, že za pár týdnů začíná škola raději nemyslím a snažím se si zbytky volna užít, jak nejvíce to jde. I přes to, že můj přítel má raději odpočinek a já aktivity, snažíme se to nějakým způsobem kombinovat dohromady, a tak ho netahám na různé akce, kde by musel vynasnažit větší fyzickou aktivitu, než je klasická chůze (pokud nepočítám jeho oblíbené airsoftové akce, kam mě spíš přemlouvá on). Proto byla pro nás návštěva nedaleké Třeboně tou správnou volbou, protože právě zde je vyhrazená cyklisticko-běžecko-chodecká (eee?) stezka, po které nejezdí kupodivu auta a tudíž jsme nemuseli nikam pospíchat. A já nevím, proč tu řeším takové nesmyslnosti. Zkrátka a jednoduše – kdeže jsme to vlastně byli?


Navštívili jsme Schwarzenberskou hrobku, kde jsme se pouze pokochali nádherným novogotickým slohem, jehož třešničkou na dortu byli nádherní andělíčci. Miluji anděle, ať už padlé nebo normální, miluji jejich křídla, a tudíž jsem se cítila jako v pohádce. Taky jsem v tomto místě trochu zavzpomínala na mé dětství (ne, že bych nyní ještě nebyla dítě). Byla jsem na tomto místě s rodiči a šli jsme navštívit hrobku dovnitř, kde byl zajímavý vypravěč, který nás stále upozorňoval, ať jsem potichu, ale sám křičel jak chalupáři v mlýně, tedy jako manželé v jedné scéně z filmu Na samotě u lesa.


A když jsme za pár minut stihli obhlídnout část zahrady, vrátili jsme se zpět do místa dění, kde jsme na náměstí navštívili snad každé hračkářství, které v Třeboni bylo. Přítel se vrátil do dětských let a koupil si pár modelů tanků a vrtulníku, ani nevíte, jak šťastně vypadal. Já si udělala radost malou točenou zmrzkou a spokojeni jsme jeli domů.

A co by to bylo za FMOH bez outfitu? Volila jsem mé velmi oblíbené volné šaty, které jsem doplnila mojí látkovou taškou, kterou nyní „tahám“ téměř pořád, protože je nejen pohodlná, ale skvěle s barvami ladila nejen k šatům, ale i k mým černým balerínám. Jak outfit hodnotíte vy?


Šaty: CroppTown, balerínky: Deichmann, taška: H&M



Žádné komentáře:

Okomentovat