úterý 5. srpna 2014

Několik faktů, díky kterým se o mně více dozvíš! Liebster award TAG

Zdravím,
dnešní článek bude takový obyčejný, avšak se o mě dozvíte opět o něco více, než je u normálních článků zvykem. Byla jsem nominována na další Liebster TAG od blogerky, která se mnou mimochodem dělala rozhovor, a sice s Hančí. Mockrát chci Hančí za nominaci poděkovat a jdeme tedy na to.

V první řadě je mým úkolem vám říct 11 zajímavých faktů o mě:
1. Zachraňuji žížaly ze silnic po deštích a bouřkách.
2. Při cvičení si zásadně dělám culík a při sprchování drdol.
3. Celý život se snažím sedět rovně, zatím marně.
4. Ráda si pokládám vysoké nároky a pokud je zvládnu, jsem na sebe vždy pyšná.
5. Neumím šít.
6. Bojím se chroustů, ale jednou jsem jej musela chytit, abych mohla u mých kamarádek přespat přes noc.
7. Po dvou minutách ležení na břiše mi mravenčí ruce.
8. Svůj notebook mám podepřený keramickým hrochem, aby mohl v pořádku větrat.
9. Jsem naprostý blázen do notýsků a vlastně do všeho papírnictví, ale nejsem tvořivý zázrak.
10. Nemohu jít spát neučesaná.
11. Jsem naprosto, ale naprosto závislá na vše, co souvisí se sovami.


A teď se vrhneme na otázky, které mi položila sama Hančí.
1/ Jsi spokojená se svým blogem?
2/ Kolik blogů pravidelně sleduješ?
3/ Máš radši podpatky nebo tenisky?
4/ Co nejbláznějšího si kdy udělala?
5/ Čeho se nejvíc bojíš?
6/ Co by si nikdy neudělala?
7/ Snažíš se žít zdravě?
8/ Kde se odehrál tvůj největší zážitek?
9/ Kam nejraději jezdíš na dovolenou?
10/ Jaké články nejraději píšeš?
11/ Čím nejraději hřešíš?

1. Ano jsem, ale stále je co zlepšovat.
2. Asi 10.
3. Tenisky, rozhodně!
4. Výzvu, kde cílem bylo udělat 1000 dřepů. Týden jsem nemohla chodit.
5. Tornád, nadpřirozena.
6. Rozhodně bych v životě nelezla ve ventilační šachtě!
7. Snažím, ale jestli to dělám správně? Bůh ví.
8. Na sjezdovce.
9. Do Jindřichova Hradce. :-)
10. Deníček.
11. Hřeším nerada, tudíž je těžké odpovědět. Ale asi Dobrou vodou - zelený čaj citron. (Ehm, vůbec ji teď nepopíjím).


Tak jo, teď se musím zhostit toho nejtěžšího úkolu, a sice vymyslet 11 otázek pro 11 blogerek nominovaných mnou. Zprvu napíšu, koho tedy nominuji?
1. www.unemotional.blog.cz
2. www.drunken-unicorn.blog.cz
3. www.kokrina.blogspot.com
4. www.han-ci.blog.cz
5. www.eiffelysee.blogspot.com
6. www.lottybiondi.blog.cz
7. www.missvalo.blog.cz
8. www.bekky.blog.cz
9. www.blondlyn-avenue.blog.cz
10. www.hogreta.blog.cz
11. www.byelle.blog.cz

Otázky pro nominované:
1. Co je pro tebe největší výzva?
2. Jak často navštěvuješ knihovny/knihkupectví?
3. Kolik knih do roka přibližně přečteš?
4. Jsi spokojená sama se sebou?
5. Je něco, co bys na sobě chtěla změnit?
6. Jaký je tvůj hudební styl?
7. Navštěvuješ ráda kulturní akce?
8. Kdy ses naposledy odvázala?
9. Vedeš si deníček?
10. Proč zrovna tato přezdívka blogu?
11. Na co se momentálně nejvíce těšíš?

Tak jo, můj úkol je tedy splněn a nominovaným přeji hodně štěstí s odpovídáním. Myslím si, že je to takový správný oddechový článek. Je něco, co vás zaskočilo? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat