pondělí 25. srpna 2014

Porovnání českého a rakouského D&M - Fotky rakouských limitek!

Zdravím vás mé drahé milovnice kosmetiky,
je to už strašně dlouho, co jsem navštívila rakouskou drogerii D&M a je to už strašně dlouho, kdy jsem o různých postřezích z této drogerky napsala článek. Nadešel tedy čas vše napravit v dnešním článku, ve kterém rozhodně přijdou na své ti, kteří milují kosmetiku a rádi porovnávají český trh se zahraničním.

Asi všichni víte, že ČR trochu zaostává s dodáním zboží od různých značek. Některé odstíny např. makeupů k nám ani nedorazily, tudíž je potřeba je objednávat přes internet nebo si pro ně dojet přímo do zahraničí. Co se týče oblečení, tam je to trochu jiné.

Oblečení  v rakouském New Yorkeru a jeho kolekce jsou rok napřed, tudíž budete rozhodně originální s různými kousky, které u nás neseženete. Ale proč se nad tím radovat, když takovou možnost mají opravdu jen někteří? Mám to štěstí, že na pohraničí bydlím. Ale ani nevím, jestli jde o štěstí nebo o peklo, které se v pohraničních městech odehrává. O tom se ale dnes bavit nebudeme. Mám pro vás připravených pár fotografií, které vám naznačí, že se má naše "DMko" ještě hodně co učit, protože tak, jak je vybavené to rakouské, zaskočilo i mě.

1. Essence - Yes we POP!
Tato sada kravinek na nehty mě zaujala svojí letní barevností. A stejně jako to bude i u ostatních fotografií - nejsem si 100% jistá, jestli u nás tato limitka je nebo ne. Mám obhlídnutých pár českých D&M, ve kterých jsem ji neuviděla, tudíž z těchto postřehů usuzuji, že naše ČR je s pár limitkami pozadu. Já si na nehty moc nepotrpím, ale pro ty, kteří si s nimi rádi vyhrají, je to rozhodně skvělá koupě!


2. Braun - holící strojky
Vlastně k tomu ani nemám moc co říct, ale takto velký stojan s tak skvělou nabídkou jsem u nás nezahlídla. Přijde mi to originální a super, sice trošku dražší, ale přeci jen... Je to značkou.


3. Essence - Wave Goddess
Letní né příliš zajímavá limitka se tyčila na svém místě ve stojanu Essence a byla natolik vybrakovaná, že jste si vlastně mohli zkusit jedině testery. Rakouské stojany jsou často vybrané, ale ostatní produkty jsou stále v prodeji, tudíž o různé rtěnky apod. není nouze.


4. Catrice - Mettalure
Nádherná limitka od Catrice mě zaujala svým krásným rozjasňovačem a očními stíny. Přijde mi, že vždy jsou limitky Catrice originální a neohrané. Produkty jsou kvalitní, pigmentované a máslové. Proto mám tuto značku tolik v lásce.


5. Maybelline - nové oční stíny
Tyto mono oční stíny mi nepřijdou moc chytlavé, za to mají originální barvy, které najdete hlavně ve Sleek paletkách, ale normálně v drogerii moc ne. Já bych si je asi nekoupila, jsem spíš na třpytivé stíny, ale ano. Některým by se rozhodně mohly zalíbit!


6. Maybelline - Anti-age makeup a korektor
Produkty jsem viděla u mé milované Meghan Rienks na youtube videích, kde tyto korektory používá pod oči. Moc se mi líbí aplikátorek, kryvost a to, jak dokáží oční okolí rozzářit. Překvapil mě nápis Anti-age. Nevím, jestli budou vhodné na mastnější pleť. To budu muset ještě prostudovat. :-)


7. Maybelline - Color drama tužky na rty
Úžasné hravé odstíny těchto tužek zaujaly téměř každý pohled kolemjdoucího. Mě se moc líbila pigmentace a rozhodně by nezalézaly do vrásek. Cena se mi zdá trochu přemrštěná, ale za kvalitu se hold musí platit.


Co říkáte na rychlé zdokumentování těchto miláčků? Dejte mi prosím vědět, jestli jste některé limitky už u nás viděli, docela by mě to zajímalo. Díky, vaše Miška!

Žádné komentáře:

Okomentovat