sobota 9. srpna 2014

Poslední zápisky z mého fitness deníčku: Jak jsem málem dala cvičení STOP!

Zdravím cvičící i necvičící nadšence,
hned na úvod bych vám ráda objasnila - ne, nejsem takový fitness-cvičící nadšenec, který by si dokonce vedl i svůj deníček, jde pouze o známé blogerské tajemství a pravidlo "zaujmi svým titulkem". I když, musím podotknout, že dříve jsem si všechny své odcvičené workouty zapisovala, ale to bylo jen díky tomu, že jsem se sžila s workouty od Jillian Michaels. V dnešní době není vůbec na mém denním pořádku. Vlastně si ani nepamatuji, kdy naposledy jsem cvičila nějaký její workout. Berte tento článek jako jakýsi upload mých cvičících domácích tréninků a také jako objasnění mých jídelních návyků. A asi se dnes od jídelních návyků odpíchneme.

Psal se březen 2014, kdy jsme se s kámoškou rozhodly, že začneme jíst zdravě. Nosily jsme si krabičkové svačiny plné zeleniny. V té době jsem si naprosto odvykla od pečiva a normální teplé stravy. A když jsem potom viděla ostatní jíst housku se šunkou, sbíhaly se mi sliny. Ano, i na tak obyčejné jídlo.


Trochu to šlo z kopce, až se mi nechtělo jíst nic jiného, než jen zeleninu, ovoce, saláty a celozrnné pečivo. O tom, že mi přítel promluvil do duše již víte a od té doby se ve mě změnil jeden blok, který vytvořil veškerá odmítání sladkostí, apod. A když jsem těmto sladkostem a všem možných blafům opět zpřístupnila cestu k mému tělu, strašně jsem se rozežrala. A před nedávnem jsem si opět řekla ne. Není přece potřeba do sebe ládovat sušenky s chipsy, když postačí dobrá sváča za pár korun, která se skládá z pár zdravých surovin. Uvidíme, jak vše půjde s jídlem dál, protože právě s ním si lámu hlavu.

A cvičení? Tomu jsem dala opravdu volnou ruku, až jsem si jednoho dne říkala, jestli s tím vším nepřestat a užívat si mládí. Ale panebože pak mi vysvitlo v hlavě: "Proč to všechno po roce obrovského denního snažení vzdát, když můžu vypadat hezky a budu na sebe pyšná?" Protože právě dobrá forma a odcvičené workouty ve mě vytváří pocit nadšení a sebejistoty. Navíc jsem se přistihla, že v dobách, kdy jsem necvičila, tedy asi necelé dva týdny, jsem se přistihla k tomu, že jsem se nerada na sebe dívala. A nyní, po pár intenzivních workoutech, o kterých se vám ještě zmíním, opět své tělo miluji. Tudíž nevidím důvod, proč se vším skoncovat!

A tak jsem se do všeho zase pustila po hlavě a na internetu si našla pár výzev. Mám za sebou výzvu s 1000 dřepy a tři dlouhá intenzivní videa HIIT, která jsou podle diskuzí nejvíce účinná. Narazila jsem totiž na dokonalou youtuberku (video níže), která dokáže z vaší postavit udělat postavu s krásným bříškem a přitom spálit spousty kalorií. Asi se zaleknete délky videí, ale jsou opravdu účinná a věřte mi, že právě po velmi odmakané hodině budete těmi nejšťastnějšími na světě tak, jako já!


Tak co, jdete do toho se mnou? Jdete zkusit další a další videa od této skvělé youtuberky? Rozhodně mi dolů do komentářů napište, co si o těchto dlouhých workoutech myslíte vy a máte s nějakými zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat