sobota 13. září 2014

Jak zakrývám pleť v době jejího léčení + další kosmetický zázrak na akné!

Zdravím vás mí kosmetičtí příznivci,
dnešní článek (mimochodem opět po dlouhé době = omlouvám se!!!) bude směřovat k mé pleti, protože právě s ní poslední 3 měsíce těžce zápasím a dostává se mi skvělých výsledků. Příběh s mojí pletí již znáte, vlastně jste takový menší románek u mě na blogu už četli a pokud ne a chcete se dozvědět o jednom skvělém produktu, který mě na poslední chvíli zachránil, rozklikněte si TENTO článek!

Kosmetička mi dělala různé menší přednášky během čištění mé pleti o tom, že by se neměla zbytečně zatěžovat krycími produkty. Ale řekněte mi na rovinu - dokázali byste jít do školy s pletí, kterou by malé dítě charakterizovalo jako: "Mamí, paní má na obličeji neštovice"? Nejsem zrovna ten nadšenec, který si řekne "Ať si říkají ostatní co chtějí". Právě já řeším ta veškerá šuškání, která kolem sebe sleduji a dělám si hlavu s tím, zda-li nejsou o mě. A protože nechci, aby mezi tato šuškání patřila i řeč o neštovicích AKA mém děsivém akné na pleti, snažím se jej zakrýt. A nebojte se, nepoužívám na to můj zabijácký Makeup cover od Dermacolu, i když jsem na sobotní svatbě musela udělat výjimku.

1. BB cream - Maybelline for oily skin
Když jsem narazila v drogerii na zlevněný BB cream od Maybelline, který mám ve svém wishlistu asi 54131564 let, neodolala jsem. Nejen, že jsem skákala nadšením ze slev, ale také jsem s ním pyšně šla na pokladnu a doma jej s neskutečným nadšením vyzkoušela! Tohle je můj srdce šampion, dokonalý BB, který je prostě skvělý. Že vypadá tmavě? Vůbec ne, ba naopak. Moji pleť dokonale sjednotí a dá jí trochu světlejší nádech, což se mi strašně moc líbí. Tento modrý je pro mastící se pleť, tudíž mi povězte, co lepšího jsem si ještě mohla vybrat?


2. Korektor Match Perfection - Rimmel
Kruhy pod očima mi v pět ráno dělají ten největší problém při mé každodenní makeupové rutině. A právě zde bych se Makeup cover nebála použít, kdyby jen nezalézal tolik do "vrásek" a nebyl tolik světlý, než se zdá. A tak sázím opět na produkt, který je určený pro mastnější pleť. Kruhy zakrývám tímto korektorem od Rimmelu, který sice není tolik krycí, ale vyhovuje mi jak svým odstínem, tak i způsobem nanášení a cenou. A pokud si myslíte, že s ním zakrývám i akné, tak to tedy ne! :-) Myslím si, že dávka BB creamu mé pleti bohatě stačí.


3. Primer Stay Matte - Rimmel
Omlouvám se, že tento článek porušuje pravidlo "chronologického seřazení", ale píši zkrátka o tom, co mi zrovna padne pod prsty na klávesnici. A tak tu máme bázi, která by měla přijít asi úplně na začátek. Nepoužívám ji denně, ale pouze v případech, kdy si nechci dávat BB, ale zároveň chci pleť zmatnit. Tato báze je pro tyto požadavky jak vyšitá. Zajímal by mě i jejich Stay Matte makeup, ale na ten si ještě chvíli počkám!


4. So Matte - Miss Sporty
Vše zapudruji klasicky pudrem, tento od Miss sporty sice není TOP, ale za 58,- ve slevě jsem ho brala! Je o trochu víc tmavší, než bych chtěla, ale nedá se svítit. Hold umělá osvětlení v drogeriích neprospívají zkoušce různých odstínů.


Posledních pár slov bych chtěla věnovat mému momentálním u zachránci č. 2, který mi opět předepsala paní kožařka. Eclaran 5 má smazat všechny jizvičky po akné a pokud k tomu dojde, pak už si nebudu dělat hlavu s ničím. Máte s ním někdo zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat