čtvrtek 25. září 2014

Nenechávej na toaletě za sebou nepříjemný odér! :-)

Článek si také můžeš přečíst ZDE!

Určitě tento nepříjemný pocit znáš. Potřeba na velkou se nedá naplánovat a pokud tě tato nutnost si dojít na záchod postihne na veřejných záchodech nebo ve škole, je potřeba za sebou zanechat co nejmenší odér z tvého výkonu. Zdá se to možná primitivní a nesmyslné, ale pokud nechceš sledovat znechucené výrazy ostatních návštěvníků toalety po tvé potřebě použij přípravek, který těmto pohledům zabrání.

Koupelový sprej Poo-Pourri by měl být pro všechny slečny nezbytností do kabelky. I já jsem totiž alergická na všechny zapáchající kabinky, které člověk navštíví, když už je opravdu nutnost. Sama chodím na veřejné záchody nerada právě kvůli těmto odérům. A proto bych reklamu právě na poo-pourri vyvěsila na všechny toalety.


Poo-pourri funguje na primitivním principu, který je ale účinný a velmi efektivní. Stačí tento sprejíček použít těsně před tvojí potřebou. Nastříkej ho do toalety, čímž se vytvoří na hladině povlak, který po spláchnutí vnikne do ovzduší a vytvoří tak voňavé nadpřirozeno.

Vodička voní přímo fantasticky po citrusových plodech. Já jsem ji při otevření nejprve aplikovala na své tělo a až po přečtení popisu jsem zjistila, že vodička patří na trochu jiná, možná i choulostivější místa, nikoliv na mé nebo tvé tělo.

Poo-pourri má také výbornou reklamu v podobě videa na internetu. Stačí si do vyhledávače vyťukat Poo-pourri a vyjede ti v prvním odkaze komická ukázka aplikace sprejíčku. Mě to velmi pobavilo, jak ukázka, tak i výmysl a celý princip tohoto produktu.

Takže pokud hledáš nezbytnost pro tvojí kabelku, vol rozhodně Poo-pourri a provoň každé místo na toaletě, které s tvojí potřebou navštívíš!

Žádné komentáře:

Okomentovat