pondělí 1. září 2014

Roční boje s akné "vyléčené" za dva dny!

Zdravím vás mí nejdražší,

člověk si jen tak od jedné hodiny polehává doma, natáčí video a vysedává u facebooku a pak si najednou v půl osmé večer uvědomí, že potřeboval spočítat peníze na třídním účtu, podepsat papíry do školy, udělat rozvrhy, připravit se do školy... A taky napsat článek pro vás! Naštěstí jsem vše úspěšně během hodiny zvládla a nyní se můžu věnovat pouze vám. Dnes zveřejním nové video na Youtube, ve kterém vás budu "nutit" si tento článek přečíst, ale vy to jistě zvládnete a rádi se kouknete, že ano! :-) Dnes to bude totiž něco extra, velmi vychvalovací a nadšené, plné dojmů apod. Tak snad budete nadšení stejně jako já.

Během letošního léta se má pleť zhoršila. Nikdy jsem nezáviděla těm, kteří mají osypaný obličej a tak nějak jsem si myslela, že i já tím trpím. Ale po posledních dvou měsících VELMI citlivé pleti musím říct, že můj obličej byl do nynějška jako dětská prdýlka. Sluníčko totiž vytáhlo na svět všechny škaredé tvory, které velmi nerada vítám, ať už před měsíčním cyklem a nebo prostě ze stresu. Tak to bylo do nedávna, jenže dnes se mi nepříjemné akné dělá tak často, jako mi vypadávají vlasy.

Doteď jsem vše řešila přípravky na pleť z drogerie, ve kterých jsem měla pevnou důvěru, hlavně v předražené Biodermě, která je ano, velmi velmi super, ale to je vše. Nikdy moji pleť nevyléčila. A odkládala jsem můj kožní problém tak dlouho, až to došlo do fáze, kdy mě má pleť strašně svěděla a bolelo mě jakékoliv pohlazení od přítele, protože má pleť byla hodně citlivá. A tak asi nejspíš nadešel čas zasáhnout.


Zašla jsem si na kožní oddělení do Českých Budějovic k paní Yvettě Zemanové. Co si budeme povídat, není to žádné tajnůstkářství říkat před vámi moji doktorku. Myslím si, že je to spíš fajn tip a pokud opravdu nevíte, kam se svým problémem zajít, obraťte se právě na tuhle paní. Systém v zakládání nových karet mají děsivý, paní sestřička se netváří zrovna nejpříjemněji a to celé kazí dojem celé ordinace, která je mimochodem moc hezky udělaná. Jen je prostě nepříjemné, když má paní sestřička svoji "kancelář" v čekárně, kde sedí deset lidí a vy jí nahlas přeříkáváte svoji adresu, telefonní číslo, apod. Ne, opravdu to není příjemné.

Po návštěvě mé doktorky jsem dostala recept na zajímavý kožní roztok, který se nazývá "Zineryt". Nedůvěřovala jsem už opravdu ničemu, jen čisté vodě a čistému ručníku, protože všechny kosmetické produkty jsem málem vyhodila z neúspěchu do koše. A tak jsem smíchala vodičku s práškem, zamíchala a pomocí houbičky na hrdle lahvičky produkt na pleť nanesla. Druhý den nic... No, kdo by taky čekal po dni zázraky. Doufala jsem, že budou viditelné alespoň po měsíci. Ale ono se to nějakým zázrakem zvrtlo a já už třetí den mohla pozorovat, jak se má pleť znatelně zlepšila.


Produkt strašně zajímavě funguje, je to pouze vodička, která vám za chvilku na pleti uschne a celý den mě pálí. Akné mám bohužel trochu agresivnější a nesnese takové vodičky, téměř po všech mě pleť pálí. Tato vodička docela dost vysušuje, ale takovým způsobem, že přestávám mít klasické hnisavé akné. Tvoří se mi pouze maličké jizvy, které se potom dají do pořádku při další léčbě, a sice při aplikaci strhávací masky, která by prý jizvy měla odstranit.

Produkt používám 2x denně a nelituji návštěvy mé paní doktorky. Všichni, kdo máte problémy s akné, nenechávejte léčbu na drogerkových přípravcích a raději si dojděte pro profesionální léčbu. Věřte mi, že si zaplatíte pouze 30 korun za klasickou prohlídkou a max. 200,- právě za Zinerit. A to si myslím, že v porovnání se Sebium krémem od Biodermy, rozhodně není pálka! Takže nad ničím neváhejte a nenechávejte vše na poslední chvíli, jako já! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat