pondělí 27. října 2014

♥ Christmas WISHLIST 2014 ♥

Mí nejmilejší,

rok se s rokem sešel a já mám pro vás dnes vámi velmi oblíbený wishlist. Je sice pravda, že jsem wishlist dávala dohromady asi před čtvrt rokem, ale ten pravý, vánoční, jsem dělala naposledy v roce 2013, a tak je potřeba opět na kolenou poprosit Ježíška o nějaké ty dary. Dělám si srandu, většina se stejně do té doby, než budou Vánoce, změní, ale to mi vůbec nebrání v tom si předem nějaká přání sepsat.

1. Šperkovnice
Mám trilion přívěšků, bilion náušnic a spousty dalších prkotinek, které bych ráda nějakým způsobem skladovala. Nebo tedy alespoň jinde, než na nástěnce. Šperkovnice by pro tuto chvíli opravdu bodla!

2. Botky Air max
Takový vtipálkovský sen, který sem píšu jen ta sporadicky, ale že by se mi někdy splnil? Má přání jsou občas náročná a nesplnitelná, ale je přeci krásné snít, tak proč ne pořádně? A že se tento dáreček neobjeví po stromečkem? Věřte, že nejsem těmi, kterým by to vadilo.


3. Ipod + sluchátka
Mp3 bez pořádných sluchátek neposlouží. A "ipodí" sluchátka moc dobrou službu podle recenzí neodvádí, tudíž by rozhodně skvěle posloužila nějaká velká, pořádnější sluchátka. Žádný špuntíky do mobilu.


4. Sportovní oblečení
Nový rok s nadšením započnu během, takovým dejme tomu novoročním činem! Protože právě v lednu ukončím svou tříměsíční "stop-běhací" lhůtu, takže je čas vyběhnout v něčem novém, teplém a hezkém!

5. Cestovní taška 
Prostě zkrátka a jednoduše potřebuji už konečně nějakou cestovní tašku, nebo nejlépe sportovní, do které si budu moc hodit pití, ručník a jít na yogu. Nebo i na cesty, k mé drahé Trolče apod.

6. Mikrofon
Můj sen je jednou natáčet kvalitnější videa pro vás, mí odběratelé, protože vím, že i sem na blog chodí tací, kteří zároveň koukají na má videa. Mikrofon je jednou z velmi důležitých technických vymožeností pro natáčení. Na kameru si ale musím počkat a chci si ji koupit za vlastní penízky.

7. Smothie Maker
Nezbytná věc, kterou jestli nedostanu, tak ji ukradnu v Datartu! Přeji si ho asi 451215676541 let a už mi tečou sliny z představy ovocných snídaní v podobě smothie.  



8. Lak O.P.I
Luxusní a nádherný odstín, který miluji už nyní, i když není mým. Je to nádherný lak, který patří bezpochyby k těm nejvíc "musthave" lakům na světě!


9. Štětce PLH - Master řada
Omluvte mi zkratku, ale Peťa má strašně dlouhý název své značky. :-D Tato sada je nezbytností pro ty, kteří chtějí své pleti dodat luxus, o což se já budu na nový rok snažit.


10. Kabelka - OBAG
Do desetice (existuje toto slovo?) všeho dobrého je tu nádherná a jednoduchá kabelka, která je přesně "ušitá" na kabelku do školy. Velká, prostorná a... krásná. Prosím, buď mou!


Má přání jsou vyčerpána a vy prosím nebuďte zděšeni, pokud si myslíte, že jsem opravdu velmi náročná. Ano, můj wishlist je tučný, ale nemyslete si, že to vše očekávám pod jedním či více stromečky. Popravdě ani nechci, ale když vím, jak si stále všichni stěžují, když neví, co pro mě k vánocům, je toto skvělá inspirace! :-) Ale beztak, píšu jej hlavně proto, abych si nahodila takovou tu "snovou" atmosféru. Tak s chutí do nákupů!

Žádné komentáře:

Okomentovat