sobota 4. října 2014

Jídla, na kterých v poslední době ujíždím - zdravá a levná!

Ahoj mí čtecí gurmáni,

dnes mám pro vás směsici všech možných pochoutek, na které jsem náhodou narazila v obchodech, "suprmarketech", ve zdravé výživě, apod. Zdravá strava mi opět naskočila do hlavy a já se tímto jídlem láduji od rána do večera. Občas na mě ale padne taková ta nezdravá žrací chvilka, kdy mám chuť sníst obsah lednice i se samotnou mrazničkou. Ale to nevadí, občas přeci člověk potřebuje něčím zahřešit. A proto tu dnes očekávejte jídla jak zdravá, tak i nezdravá.

Mojí první oblíbenou pochoutkou je tato jednoduchá snídaně - cereálie s mlékem. Neříkám, že müsli jsou nejzdravější, ale tyto mě zrovna zasytí a nahodí mi spoustu energie. Kupuju müsli převážně v M&S pouze ve slevě nebo v nějaké akci, např. 2+1 zdarma apod.


A jsme u toho - hřešící večery. Abych neměla zase tak velké výčitky svědomí, jako hřešící svačinku baštím tyto bylinkové preclíčky, které jsem si jednou koupila k filmu a od té doby jsem jimi zásobována. Je to občas fajn mít po ruce něco slaného, ale ne tolik tučného.


Tuto pomazánku vám sem dávám pouze jako ukázku toho, jak krásně a chutně vypadají různá mazání v Rakousku. Tuto jsem kupovala konkrétně Hofer, který mi svojí kvalitou, cenami a nabídkou připomíná Lidl. Já tam velmi ráda nakupuji a tyto pomazánky zde najdete za 27 korun.


Doplňovat pitný režim pouze vodou je někdy otravné, a když máme chuť na sladké pití je čas zasáhnout, například tímto výborným Müllermilch mlékem, které mám nejraději banánové. Nejsem milovníkem mléka, u tohoto kokosového se mi trochu zvedal žaludek, ale jinak chutnají všechna skvěle!


Koho zasáhl americký trend Smoothie ať zvedne ruku! Já se také přidávám mezi tyto nadšence. Bohužel doma nemám ani smoothie maker, ani klasický ponorný mixér, tudíž musím volit kupovaná smoothie, na která jsem u nás zatím nenarazila. Tato jsem opět zakoupila v rakouském Hoferu, chutnají skvěle. A skvěle také doplňují mojí svačinku.


A jdeme zase hřešit, tentokrát 70% čokoládou od Figara. Neříkám, že zrovna Figaro dělá úplně ty pravé hořké čokolády (také si raději potrpím na výborné Lindtky), ale když je nemají v obchodě v nabídce, nedá se svítit. Občas u nějakých videí sním tabulku a jsem skvěle nabuzená. Hořké čokolády totiž klidní krevní tlak a jsou skvělým zdrojem energie a menšího chuťového orgasmu.


Kešu si dávám do jogurtu, samotné, do tvarohu, do müsli, do omáček. Kešu mám zkrátka všude! A nadevše jej miluji. Je trochu dražší, ale chutné a zdravé, stejně jako všechny ostatní NEPRAŽENÉ A NESOLENÉ oříšky.


Posledním objevem je tato ovesná kaše od Emca. Dělám si ji téměř každé ráno k snídani. Neříkám, že je to opět zdravá bomba - cokoliv cereálního s čokoládou bude vždycky nezdravé. Ale o to mi ani tak nejde. Po této kaši totiž nemám hlad klidně i 4 hodiny. Tudíž mi cestou do školy nekručí v břiše!


Tak to jsou všichni mí objevení jídelní oblíbenci. A co vy? Máte některé z těchto také oblíbené nebo máte své vlastní jídelní miláčky?

Žádné komentáře:

Okomentovat