čtvrtek 2. října 2014

Mých TOP 5 kosmetických miláčků!

Zdravím kosmetické nadšence,
Ani nevíte, jak mi chybí recenze kosmetiky, která je právě dnes na řadě. Je sice pravda, že předešlým článkem byla recenze na bioptronickou lampu, ale ta je jak všichni pravidelní čtenáři víte, okopírovaná z krásné.cz. Popravdě mi jde o to na článek na krásné upozornit, abyste si jej přečetli. Protože většina mých článků je přeci jen přínosem tak, jako každá rada nebo recenze.

A tak jsem se rozhodla vám říct o mých aktuálně nejoblíbenějších kosmetických přípravcích, které se staly součástí mého srdce, což samozřejmě myslím ironicky. Kosmetika za posledních pár měsíců opustila jednu z mých mozkových buněk a nahradila ji buňka módní, která mě ale také pomalu opouští. Zkrátka a jednoduše nejsem do kosmetiky už takový nadšenec, jako dříve. Jestli si pamatujete na youtube, nákupy kosmetiky jsem dělala každý měsíc a to musím říct, že byly mé nakupovací měsíce, které jsem prokládala pouze a jen novými kosmetickými produkty. Ale nelituji toho, nakoupila jsem si toho spoustu proto, abych to vše pro vás ozkoušela a zjistila, co mé pleti vyhovuje a naopak.

1. BB cream Maybelline
Tento zlatý grál je mým nejoblíbenějším a nejčastěji používáným produktem na pleť, který jsem si při mé ranní rutině do školy velmi oblíbila. BB mi dělá dokonale sametovou pleť, která se neleskne a zároveň vypadá zdravě díky tomu, že BB kryje lehce, ale vyredukuje nepříjemná začervenalá místečka, která na mé pleti straší. Krém jsem si přála dlouho, jestli si pamatujete na můj wishlist, zmiňovala jsem se o něm jako o sympaťákovi, který musí přibýt do mé kosmetické sbírky a nyní je tady - na blogu zmíněný jako můj zlatý grál.


2. Eclaran 5
Místo Zineritu jsem raději zmínila Eclaran, který používám každý večer. Nevím, zda-li je možné tento produkt volně koupit v lékárně, každopádně já jsem jej zakoupila díky receptu, který mi předepsala má kožní lékařka. Eclaran není drahý a stojí asi 98,- Kč. Krém se musí uschovávat v lednici, tedy v teplotě nižší než je 5°C. Krém má za úkol zničit všechny jizvičky, které zbyly z předešlého akné. A to můj milý Eclaran dělá, tudíž se stará o moji pleť královsky, tak jak si představuji, aby se krém na akné staral.

ZDROJ

3. Šampon Pantene
Šampony střídám jako ponožky, což dělá asi každý, který ví, že vlasy si časem na jeden jediný šampon zvyknou. Používat jeden šampon stále dokola po delší době pro vlasy nemusí být přínosem, tudíž je lepší šampony měnit. A já si jako poslední vybrala tento Pantene, který mě stál pouhých 60,- a je 400ml. Vlasy jsou po něm trochu sušší, tudíž je potřeba jej hydratovat kondicionérem, balzámem nebo nějakým hydratačním sprejíčkem. Druhý den jsou vlasy nádherné, vydrží mnohem déle nemastné, což je naprosto skvělé!

ZDROJ

4. Collor Tattoo – Maybelline (Pomegranate)
Viděli jste někdy krásnější podzimní stín na oči, než je tento krémový? Já CT naprosto miluji a myslím si, že si získal srdce mnoha kosmetických blogerek, které ví, jak správně nakupovat. Já jsem si tento stín přála asi půl roku, až jsem na něj narazila v Rossmanu za úžasných 80,-Kč a nedokázala jsem odolat! Za mě ano, dlouho vydrží, barva je nádherná se zlatým třpytem a krásně se dá kombinovat s ostatními stíny.


5. Baby lips - Maybelline
Pro ty, kteří nejsou velkými příznivci kosmetiky Maybelline tento článek asi nebude to pravé jahodové, protože od této značky tu mám již tři produkty. V některých videích jsem dokonce zmiňovala, že kosmetika Maybelline je jedna z mých nejoblíbenějších, tak čím to asi bude? Tento produkt je u nás velmi krátce v drogeriích a já si vzala jeden z tmavších odstínů, aby mi trochu zbarvil rty. Balzámek je jemný, nijak extra nevyléčí popraskané rty, ale může jejich popraskání zabránit, což si myslím, že zní velmi dobře!


A jaká je vaše nejoblíbenější kosmetika v poslední době?

Žádné komentáře:

Okomentovat