pondělí 20. října 2014

Na které slovo jsem alergická a proč trpím nespavostí? - deníček

Počítejme na prstech ruky, jak moooc dlouho tu nebyl deníček. A vy moc dobře víte, že já psaní deníčků tuze ráda. Tudíž nám nezbývá nic jiného, než samotný deníček napsat a užívat si pár informací o mém soukromém životě.

Do mého blogového světa opět zasáhla škola, resp. hlavně ekonomika, která mi za celou včerejší neděli dala pěkný záhul. Ta se mi ale ve finále nepovedla, protože mě učitelka nachytala na nepříjemné DPH, které jsem se jako jediné nedrtila do hlavy. Celých osm hodin jsem se drtila jiné věci, jako náklady a výnosy, marketing, pitomý kalkulační vzorec apod... Občas si říkám jestli si ti učitelé náhodou nevychutnávají právě ty, kteří se nechávají dobrovolně zkoušet. KAŽDOPÁDNĚ, ode dneška je pro mě DPH sprosté a cizí slovo, které NIKDY nebudu mít ráda. Dost už o ekonomice a mé smůle, dělala jsem si s ní hlavu dnes celý den, nebudu si tím kazit i příjemný večer nad ZSV.


I přes to vše zbyl čas na můj osobní život. Užila jsem si nádhernou sobotu s mým drahým přítelem, který mě vzal do kina. Film jsem měla za úkol vybrat já a abych zamachrovala a udělala na Michala dobrý dojem, vybrala jsem horor Annabelle, jehož traileru jsem se bála a nespala po něm asi dva dny. To mi ale vůbec nevadilo (jenom jsem byla ve stresu celých několik hodin před promítáním). Michal se ve finále bál více, než já (Yeeeessssssssss!!!).

O těchto všech ďáblaplných věcech jste již věděli, proto to pro vás asi nebude nic nového. Hmmm, co bych vám ještě pověděla... O ano, povím vám o tom, jak mám vedle sebe připravený košíček se soutěží na můj Youtube kanál. Respektive se bude jednat o Giveaway na mém youtube kanále, kde budou moc dvě/dva z vás vyhrát pár milých dárečků. Podmínky a pravidla jsem zatím na Youtube nezveřejnila, vlastně bych si ráda počkala, jestli to vytáhneme na 1500 odběratelů a já pak budu jásat po pokoji! Ani nevíte, jak bych za to byla ráda. :-)


A pokud víte, zbývá pár dní do konce hlasování na blogerce roku. Nevím, jak obstál můj blog, každopádně ještě nyní nemohu uvěřit tomu, že jste mě nominovali a dali si čas s tím vyplnit formuláře na to, abyste mi vůbec mohli dát hlas. Nesmírně si toho vážím, jste zkrátka těmi nejskvělejšími čtenáři.

A jak asi víte, mnoho textu někdy škodí, já se s vámi takto rozloučím. Do budoucna na blogu očekávejte wishlist, který bude jak jinak, než obsáhlý, pár rad na vánoční dárky a několik článků z krásné.cz! Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat