pátek 24. října 2014

Sleekovská královna jako dárek k svátku!

....na rukou mi přistála tvrdší krabička, úzká ve tvaru obdélníku a mě bylo jasné, čím mě přítel k svátku obdaroval. Ano, jednalo se o další paletku Sleek, na kterou mám zálusk asi dva měsíce a bála jsem se, že ji jako limitku nestihnu koupit.

Její koupě by mi bohužel trochu zasahovala do rozpočtu, přeci jen budou vánoce a já dárky nakupuji v plném proudu. Michalův dárek mě proto přiměl jásat po kuchyni a objímat ho nadšením.


Paletka je NÁDHERNÁ! Žádný obal mě z mých tří Sleekovských paletek nezaujal tolik, jako tento. Líbí se mi provedení krabičky, abstraktní malby a do toho zakomponovaná trocha arabské kultury. Jediné, co bych obalu vytkla, je nevýraznost písma díky barevným kresbám, ale čert to vem, jdeme na to nejhlavnější a to je samotný obsah téhle královny!

Představte si, že byste se měli za pět minut namalovat ke štědrovečerní večeři, následně byste měli změnit look na líčení vhodné pod stromeček a pak jít týden na to na silvestrovskou párty.


Všechny tyto sváteční a nejen vánoční variace najdete ve dvou řadách nádherné paletky. Stíny jsou třpytivé, pouze jeden je matný, a sice velmi tmavá vínovo-hnědá barva - Stallion, která na první pohled vypadá jako černá.

Barvičky jsou překrásné. Nejraději mám hned první stín vlevo na horní řadě - Scheherazade's tale. (No není to úžasné?) Je to krásná béžová jemná třpytivka, která je vhodná na denní líčení i jako rozjasňovač na noční párty! Je jen na vás jakou variaci barev si vyberete. Já už v této paletce našla své každodenní líčení, ale i přesto, že ji mám jen pět dní, jsem s ní vytvořila spousty zázraků.


Paletka je také vhodná na podzim, ale myslím si, že díky smrkově zelené a zlaté podléhá spíše vánočnější tématice. Hold je potřeba si udělat zimní zásoby a na to je tato paletka jak vyšitá. Vlastně... vyražené do paletky. :-)

Co na paletku říkáte vy? A povězte mi, kolik takových sleekovských královen vlastníte? 


Žádné komentáře:

Okomentovat