čtvrtek 13. listopadu 2014

Mých TOP 6 produktů na mou každodenní MAKE-UP RUTINU!

Zdravíčko,
Nikdy bych nevěřila tomu, že mi bude chybět psaní o kosmetice. Víte, že recenzování kosmetických produktů není úplně mým šálkem kávy a nevyhledávám recenzování balíčků od jiných firem (kromě krásné.cz), ale na druhou stranu si čas od času o kosmetice poklábosím zde na blogu ráda. Nenuceně a nepovinně. Protože přeci jen musím recenze napsat do určitého data a právě to mě na takovém recenzování nebaví. Dnes vám povím, sama od sebe, dobrovolně, o mých „nej nej nej“ produktech na pleť, které používám denně při mé ranní make-up rutinně.

1.     BB cream – Maybelline
Nejlepší produkt na zakrytí menších nedokonalostí je právě toto „bíbíčko“ od Maybelline, které moji pleť kryje naprosto skvěle. Mám bohužel po akné viditelné načervenalé jizvičky (které mimochodem momentálně léčím pomocí nového namíchaného přípravku), a tak je občas potřebuji něčím zakrýt, protože jinak vypadám jak po náletu včel. BB zmatní, jelikož je na mastící se pleť. Ale jen dočasně, už po dvou hodinách se začíná pleť lesknout, je opět mastná a potřebuje zapudrovat, což ale nedělám. Nechci pleť zatěžovat ještě pudrem.


2.       Pudr – Miss Sporty
Navážu na minulý bod. Miss Sporty nikdy nebyla tou nejskvělejší značku, není a ani nebude. Ale protože jsem slyšela o celkem kladných a pozitivních ohlasech na tento produkt, ušetřila jsem pár korun a místo Essence si koupila pudr od MS. Na pudry nekladu tolik vysoké nároky, jde mi jen o zapudrování korektoru pod očima. Ale tento pudr na to bohužel není stavěný. Nejen, že je šíleně oranžový a tudíž z prozářeného očního okolí udělá ještě unavenější oči, než po probuzení, ale také dlouho nevydrží. A tím pádem je mi bohužel k ničemu.


3.       Korektor – Rimmel Match Perfection
Miluji, miluji a zase jenom miluji! Tento korektor mi nejenže vyhovuje svým balením, způsobem aplikace a celkově vzhledem, ale také svým úžasným odstínem, který právě mé oční okolí skvěle prozáří, nabudí takový svěží dojem a také kruhy trochu zakryje. Bohužel pudr vše zmrví, tak po korektoru zbude alespoň to krytí.


4.       Set na obočí – Essence
Tato věc je v mé kosmetické sbírce nejdéle a mám ji ze všech produktů nejraději. Mé obočí dává DENNĚ do stavu „normálně a přirozeně“, možná trochu zvýrazněného obočí, které jinak vypadá jako vytrhané chlupy z kuřete. Hnědá má dokonce i skvělý odstín, který na mé obočí dokonale sedí. A cena? Směšná.


5.       Bronzující perly – Avon
Jak víte z mého UNBOXING videa na youtube, na tento produkt jsem neměla zprvu moc dobrý názor. Postupně se mi ale perly začaly líbit a nyní je téměř denně používám na velmi jemné, téměř neviditelné konturování, které ale oblasti pod lícními kostmi nahodí opálený, bronzový vzhled a přesně to na těchto perlách miluji!



6.       Řasenka Great Lash – Maybelline
Nevím, kolik z vás si všimlo, že je tu další produkt od Maybelline. Já mám tuto kosmetiku z drogerky nejraději a tuto řasenku miluji! Ani mi tak nejde o ten objem, prodloužení řas a cenu, jako o přirozenost a jemnost této řasenky! Řasy totiž neslepuje, a tudíž nevypadají jako řasy mrkací panenky. Navíc se s touto řasenku nemusíte s…piplat dvě hodiny, takže si ráno můžete v klidu dopít své kafe. J




A co vy? Znáte nějaký z těchto produktů nebo dokonce některý zavádíte i do své ranní rutiny? J

Žádné komentáře:

Okomentovat