středa 26. listopadu 2014

Poznej MrsMishell z jiného úhlu - aka mých TOP 6 oblíbených kapel!

Zdravím vás mí nejmilejší,
Poznat blogerku i z jiného pohledu není občas na škodu. Vůbec blogerku, která píše a mluví téměř jen o kosmetice, je fajn znát i z té druhé strany. Já jsem tím pravým příkladem, a i když o mě mnohé víte, ze světa hudby sem na blog padl snad jen jeden článek. A já se rozhodla to dnes napravit. Pamatujete si na dlouhý deníkový článek z týdne u mých kamarádek o prázdninách? Přijela jsem vyměněná, obzvlášť po čtyřech dnech s mou kamarádkou, kdy jsem šla podruhé za život na koncert a tím i zjistila, jaký druh hudby je pro mě tím pravým.

Dnes se zmíním vlastně jen o kapelách, kdybych do toho měla míchat i zpěváky, bylo by toho tady mnohem více… I když si teď uvědomuji, že jediný koho poslouchám, vyjma těchto skupin, které vám za chvíli vyjmenuji, je Armin van Buuren. Držím se ho už asi dva roky a stále mě nepřestává překvapovat. O tom ale možná jindy.


1      Dymytry
Kapela, kterou jsem dala na první místo této příčky, se řadí mezi mé současné nejoblíbenější kapely. Od prázdnin DM3 poslouchám téměř denně, vyjma dnů, kdy se sluchátkům zásadně vyhýbám a volím spíše odpočinkové cesty vlakem, jako je četba nebo učení. Dymytry jsou sví. Pochází z Čech, nosí masky a člověk by se jich nejspíš na první pohled bál. Když jsem slyšela poprvé jejich píseň „Zase mi lhali“, nezaujali mě. I když se musím přiznat, že jejich píseň jsem pak poslouchala asi třikrát, ale pak jsem ji „odložila“ stranou. Dnes sice nepatří do mých nejoblíbenějších, ale má pro mě takové určité kouzlo – takové to kouzlo aka „Láska na druhý pokus“. Poslední, čím bych vás chtěla obohatit, co se této kapely týče, je jejich nedávný koncert v Jindřichově Hradci, kam jsem do poslední chvíle toužila jet. Ale nemohla jsem. V ten den, tedy 21. 10. jsem neměla náladu a zameškání tohoto koncertu obrečela. A to je asi důkazem, že pro mě tato kapela něco znamená.


       Sum41
Kapely řadím podle oblíbenosti a tou další je velmi známá „punk-rocková“ skupina Sum41. K této kapele mám největší vztah a nikdy ji nepřestanu mít ráda. Začala jsem ji poslouchat od té doby, co jsem se seznámila s Michalem a od té doby se to se mnou nese (v dobrém slova smyslu). Mám ji ráda hlavně díky tomu, že jejich písně potom doma poslouchám s přítelem a jen tak odpočívám. Znáte píseň „With me“? To je ta naše.


3        Avenged Sevenfold
O něco častěji než Sum41 poslouchám právě A7X, ale nemám k nim zas až takový vztah, abych o nich mohla básnit do nekonečna. Každopádně patří k těm nejlepším kapelám, jaké znám a mají bezpochyby originální písničky. Co taky hodnotím kladně, je rozdílnost mezi písněmi. Znáte takový pocit, když se vám všechny písničky zdají stejné? To u A7X nenajdete.


4        Iron Maiden
Nebudu se ptát, zdali tuto kapelu znáte, protože podle mě je zkrátka a jednoduše nutností znát alespoň jednu jejich píseň tak, jako musíte umět vyjmenovaná slova! Pět ódy na tuto kapelu nemá cenu, je všem doufám jasné, že Bruce Dickinson má NÁDHERNÝ hlas a jestli se jednou na jejich koncert dostanu, budu tou nejhodnější holčičkou na světě a všem budu ležet u nohou.


           All the secrets inside
Neznáte tuto krumlovskou kapelu? Pak si je honem rychle poslechněte! J Ale určitě vím, že toto, pro některé „blití do mikrofonu“, nebude tím pravým šálkem čaje. Každopádně já si na to zvykám a tato kapela mě dostává do ráže. Mám mnohem více energie a moc se těším, až poslouchání jejich hudby okusím při běhu. Obávám se, že potom budu skákat jako kamzík. Což zní ale fajn, nebo ne?

         Zero Hero
Kluci téměř ve stejném věku, jako jsem já, mě nepřestávají překvapovat. Jde o budějckou kapelu, která vždycky skvěle zazáří v Mc Fabrika u Lannovy třídy. Tedy alespoň z mých dvou zkušeností to tato kapela dokáže na podiu rozpálit. A my také. A krky trpí. A my si to užíváme. A druhý den trpíme taky. Za mě ano, tahle kapela to někam dotáhne.


Jestli jste čekali nějaké detailnější info o těchto kapelách, pak se omlouvám, ale to já ve své paměti nevedu. Hudbu neposlouchám kvůli tomu, abych potřebovala znát všechny členy a jejich data narození. Hudbu poslouchám pro potěšení, pohodu a radost.


Žádné komentáře:

Okomentovat