středa 31. prosince 2014

Na nový se učit, číst a cvičit! MÁ NOVOROČNÍ PŘEDSEVZETÍ DO 2015

Nový rok tu máme za několik hodin a já jsem si pro vás připravila trochu důvěrnější článek, který se nese v duchu mých novoročních předsevzetí. Když jsem se ptala mých známých a blízkých, zdali si budou dávat předsevzetí, většinou odpovídali kladně. Někteří ovšem odvětili, že novoroční předsevzetí jsou hloupost. Na půl s nimi souhlasím, protože nový rok a 1. leden je pouze další normální den, který není ničím důležitý. Ale alespoň máme tu příležitost napravit vše, v čem jsme v minulém roce hřešili a dokola se motivovat tím, že je to přeci naše předsevzetí, a to se přeci musí dodržovat! J


1.      Být milejší
Časté narážky na učitele a používání mnohem více vulgárnějších slov ze mě dělá tak trochu ďáblíčka a hajzlíka v jednom. Sama nemám ráda, když děvče mluví jako dlaždič, jenže právě v roce 2014 jsem si na dlaždiče trochu hrála. Tak snad to mé spolužačce Martě nebude vadit, že ji nebudu už tolik vulgárně urážet (samozřejmě ze srandy).
2.      Omezit PC
Hahá, schválně mi do komentářů napište, kolik z vás si toto předsevzetí do nového roku dalo. Protože já jej mám na svém papíru předsevzetí každý rok a každý rok to KUPODIVU dodržuji. Jen jsem přes tyto vánoční prázdniny bohužel nabyla pocitu, že na PC trávím až moc času, což je samozřejmě logické, když není co dělat. J

3.      Cvičit, ALE NEPŘEHNAT TO
O cvičení tu byla článků kopa, hlavně z té negativní stránky. Cvičení se mi v tomto roce dostalo do hlavy natolik, že jsem musela cvičit denně a když jsem tak neučinila, měla jsem šílené výčitky a má nálada byla tu a tam na bodu mrazu. Tak hurá a s CHUTÍ do cvičení!

4.      Více psát pro vás
Miluju blog, psaní, čtení, nabírání inspirací z jiných blogů a miluju vás, mí čtenáři! A z celého srdce bych pro vás chtěla psát více článků, které nebudou pouze deníčkovské a o mé osobě, ale také přínosné pro vás. Protože právě vám chci darovat co nejvíce inspirace a přínosných rad.

5.      Naplnit prasátko
Nemyslím tím, že se najím. J Chci si začít šetřit na to, až nastanou ty úúúkrutné nákupové návaly na Vánoce a já budu nutně potřebovat penízky. K tomu jsou prasátka tím nejlepším pomocníkem.


6.      Začít vařit a více péct
Pokud jste viděli mé úkoly a cíle na letní prázdniny, zmiňovala jsem se o tom, že díky spoustě času začnu vařit. Ani jednou jsem neuvařila a na nový rok to chci napravit. Po škole si asi moc neuvařím, ale o víkendech bych mé mamce občas mohla udělat radost. J

7.       Učit se
U toho bodu se mi spousta lidí vysmála. „Ty a učit se? A na co? To toho nebylo málo? Vždyť u toho ležíš furt!“. Asi jste mě neviděli v posledních dvou měsících, kdy jsem myšlenkami trochu jinde a učení jde stranou. Tak teď půjdou stranou myšlenky a učení opět nastupuje a s ním hlavně ekonomika!

8.       Více se zajímat o ekonomiku
Pokud jste si četli můj předešlý článek, víte, o čem mluvím. J

9.       Více číst
Čtením jsem dříve započala svůj den a jím i zakončila. Tak proč v tom nepokračovat i v roce 2015 a napravit tak několik dnů a měsíců ztracených čučením na videa?

10.   Usmívat se a být pozitivní
Usměvavý bod je pro mě snad nejdůležitější. Pamatuji si na můj rozzářený úsměv na téměř každého kolemjdoucího. Postupem času jsem se přistihla v častém spěchu. Ve městě, kam chodím na školu, se na nějaké příjemné úsměvy nehraje, tak proč s touhle hrou nezačít zrovna v následujícím roce? J


Budu ráda když mi o vašich předsevzetích napíšete do komentářů! A já Vám z celého srdce přeji to nejkrásnější do nového roku. Děkuji Vám, že jste tu s MrsMishell byli po celý rok a budu se na Vás těšit i v novém roce, do kterého všichni musíme vkročit tou pravou nohou! Hurá do toho J <3


Žádné komentáře:

Okomentovat