úterý 2. prosince 2014

Na pokraji "zhroucení"...

Zdravím vás,
Je mi to líto poprvé, je mi to líto podruhé, je mi to líto potřetí… Není čas, není nálada a já jsem za to na sebe nesmírně naštvaná. Chybí mi psaní, ale momentálně mi ještě více chybí točení, na které nemám čas tuplem. Přeci jen si ke psaní článku můžu sednout kdykoliv, když se zrovna nemusím učit nebo mě nezanedbávají na facebooku mí přátelé, ale s točením to není už tak jednoduché. Kdybych chtěla točit pravidelně videa, která bych si přála s hezkou kvalitou, pak bych nemohla domů přijíždět ve čtyři, kdy je tma a já tudíž točit nemůžu.


Ale na druhou stranu se mám skvěle. Zase jsem se vrátila k mému starému dobrému režimu, na kterém ale tentokrát nejsem tolik závislá jako dřív, kdy jsem cítila potřebu cvičit každý den. Dnes přijedu domu, strávím pár chvil s přítelem, přečtu pár stránek Hunger Games, rozložím se na podlahu jako vorvaň a imaginárně si protáhnu tělo. A když se mi zrovna nechce cvičit, tak se vydám na tu nejskvělejší jogu na světě. Kde zapomenu na všechno. A vymetu i ty nepříjemné myšlenky na to, že vás zanedbávám.

Tak jako zanedbávám vás, což je naprostá pravda, zanedbávám školu. Což ale ve skutečnosti není pravda, i když já mám takový pocit a jsem z toho na pomezí „zhroucení“. Možná to bude tím, že nemáme zas tolik učení, abych měla právo na to mít výčitky. Jenže. Mám internet v mobilu, a tudíž o hodinách vypadám jako retard, protože ťukám do lavice prstem, přitom můj prst násilní dotykovou obrazovku mého mobila debila na facebooku.


Abychom se ale odpíchli od takového stěžování si, mám tu pro vás historky mých všedních dnů. Tak třeba sobota, ta bude patřit odmoderování menší akce na vesnici, kde mým úkolem bude přivítat čerty. Dále vaše nádherné komentáře u mých videí a úžasný počet fanoušků na fb, pokud jste se nezapojili do Giveaway, jděte do toho! A dále tu máme adventní trhy, které musím nutně navštívit a dát si ten nejskvělejší nealko punč.

A co vy? Taky prožíváte tak strašně záživné všední dny? :-)

P.S.: prosím titulek neberte vážně, jde mi jen o to, kolik z vás se na podobné typy titulků chytne. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat