čtvrtek 8. ledna 2015

"Černé" vlasy a nadšení do nového roku!

Zdravím,
Volný večer, dopité smothie, na uších sluchátka s doznívající hudbou Armina van Buurena. Jsem zabalené v hřejivé mikině a zároveň si píšu s mojí kamarádkou. Dnešní večer je naprosto volný, odpočívací a já si jej užívám. Ráda bych vám věnovala pár minutek tímto článkem.

Konečně jsem se po třech měsících dočkala a šla jsem si nabarvit vlasy. Tmavší zrzavoučká barva mě nebavila, a protože miluji změny, ale zároveň ráda dávám svým vlasům trochu té regenerace, zvolila jsem takovou tu zásadnější změnu odstínu až na nový rok. Naštěstí mám svou záchranou ruku jménem Marťa, která mi svou barvu (pro)dala a já ji bez váhání vyzkoušela. Prvotní šok nastal až po umytí vlasů následujícího dne. „Bože, vždyť je to černá!!!“. Černá to naštěstí není a já tuhle barvu miluji.


S blond vlasy jsem si vždy připadala jako všichni ostatní, nevynikala jsem, vlasy neměly tvar a mě to nebavilo. A tak jsem zvolila tmavší hnědou, která mi ale rychle „slezla“ a nakonec z ní byla rudá červená, která na mě vůbec neseděla. A pak jsem skočila ještě na tmavší odstín, který mi sedí ze všech nejvíce. Zároveň jsem si nechala zastřihnout konečky, dala mým vlasům trochu života a jsem zase spokojená.

Pár slov o mých vlasech bylo vyřčeno a ráda bych se vám svěřila ještě s jednou věcí! Slavnostně prohlašuji, že jsem začala plnit svá novoroční předsevzetí na plné čáře a snažím se. První týden mi nepřál a já jsem dělala vše, co se naprosto odlišovalo od toho, co mám napsané na takovém tom papíře úkolů a cílů, které mi dávají denně signál, jak se chovat. Zatím se držím.

Co mě ovšem baví je instagram plný zdravého jídla, nově koupených činek a bláznivých nadšenců, kteří vybíhají v kraťasech na lesní zmrzlé cesty. Všem vám fandím, jsem moc ráda, že se najdou tací, kteří šli do toho po hlavě a nemelou o tom kolik měsíců a nic nedělají. Nejvíce chci pochválit Marťu, holka, držíš se. J



A co vy? Plníte svá novoroční předsevzetí a máte rádi změny? Pochlubte se mi do komentářů! J

Žádné komentáře:

Okomentovat