čtvrtek 22. ledna 2015

VELKÁ VÝZVA - bez make-upu do školy!

Než se strhne průtrž všech dotazů a poznámek o tom, že musím být asi hodně závislá na makeu-pu, když nejsem schopná bez něj vyjít mezi lidi, ráda bych vás pozastavila. Rozhodně nejsem tou z těch, které si potřebují před vynesením odpadků zapudrovat T-zónu. Ba naopak, snažím se make-up co nejvíce omezovat a pokud vím, že v ten den nebudu jezdit do nějakých větších měst nebo se nezúčastním větších událostí, popř. nákupů, make-up nechávám ležet na svém místě.


Ale jít do školy bez make-upu byla pro mě obrovská výzva. Už jen proto, že celý rok jsem chodila do školy namalovaná a zvýrazněné obočí a zakryté kruhy pod očima s řasenkou byly pro mě základem jako krém. Necítila jsem se bez make-upu dobře, ale věděla jsem, že je mé pleti bez něj mnohem lépe.

Naštěstí se naskytla příležitost, kdy jsem spolu s mojí kamarádkou šla do školy bez fasády. Vlastně byla vytvořená událost na facebooku (mimochodem tyto události teď strašně moc letí, zejména ty perverzní). Řekla jsem si, „proč ne?“. Cítila jsem se odhodlaně.

Vlastně jsem v ten den naprosto uvítala oči bez řasenky a obočí bez stínů. Bohužel se i ke mně dostavila nemoc, při níž mi hodně slzí oči a mám tu tendenci si často mnout oči. Musím se přiznat, že mi trvalo dlouho, než jsem sebe samu přesvědčila, že tentokrát opravdu nebudu vypadat jako slečna po velkém flámu. A tak jsem mnula oči, opírala si ruku o čelo, poškrabala si občas obočí a to vše bez jakýchkoliv známek poškození mé fasády.

Také musím podotknout - musela jsem občas sama upozorňovat na to, že dnes je můj den D bez make-upu. A až potom si toho mí spolužáci všimli, což je pro mě mimochodem dost lichotící situace. Vypadat bez make-upu stejně jako s ním? Proč jsem za tu kosmetiku doposud dávala tolik peněz?! J

Po celém dni jsem se cítila výborně. Sice jsem byla nemocná, ale připadala jsem si útulně. Zabalila jsem se do hřejivého šátku, bez make-upu s teplým čajem a přišlo mi, že mi rázem celý svět leží u nohou a chce mi dopřát ten největší odpočinek. A ano, i přes to, že jsem seděla ve školní lavici.


A protože se mi pocit svobodné pleti tolik zalíbil, využila jsem situace a šla i dnes do školy opět bez šminek. Nejen, že jsem si přispala cca 20 minut, ale také jsem nemusela věnovat tolik odličovacího mléka na mou pleť jako doposud.


Takže využijte všech možných příležitostí anebo se prostě seberte, donuťte svoji kamarádku, ať v tom nejste sami a udělejte pro svoji pleť to nejlepší, co bude ve vašich silách. A pokud se vám taková výzva nakonec povede, budu ráda za vaše dojmy dole v komentářích. J

Žádné komentáře:

Okomentovat