pondělí 19. ledna 2015

Z čeho všeho čerpám svou pozitivní energii a proč jsem tolik namotivovaná?

Mí nejmilejší,
ráda bych se Vám dnes svěřila s mými každodenními radostmi, které můj život zpříjemňují jak nejvíce je to možné. A jelikož se snažím čerpat i z těch nejmenších maličkostí, rázem mám mnohem lepší náladu. Má oblíbená blogerka Terezainoslo mě nějakým způsobem namotivovala a dodala mi sílu díky jejímu novému článku. Má radost z maličkostí a svůj den a život si zpříjemňuje jak nejvíce je to možné. Dodává svému smyslu života tu největší sílu a já se od ní tímto budu inspirovat. Nechám den, aby se vytvořil tak, jak on sám chce, ale zároveň mu dodám trochu pozitivní naděje. Pár hesel by vám mohlo napovědět, že stačí opravdu málo.

Výborné müsli k snídani s teplým sladkým čajem

Předsevzetí, nepředsevzetí, svůj den začínám tím nejsladším. Protože právě to dodá mému tělu energii a dobrou náladu. Miluji čokoládové müsli a klasický černý čaj, který je sice nezdravý, ale čert to vem. Pro taková krásná rána udělám cokoliv.

Úsměvy mých přátel

Ve škole je sice občas dar být obdarována nadšenými úsměvy mých blízkých, ale na druhou stranu to je s naším humorem naprosto možné. Smích je pro můj den tou největší prioritou, a pokud jsem jako šedá myška, snažím se raději se do společnosti vůbec nezačleňovat. Vše si doma vynahradím teplou dekou a čajem.


Ekonomika a teplé kafe

Stejně jako čerpám energii z cukrů, čerpám energii i z kafe. A nejen to, ekonomika dodává mým představám o budoucnosti tu největší sílu, největší naději, největší vidinu mého úspěšného já. Ekonomikou zčásti žiji, ale zároveň se ji nesnažím do svého života začleňovat na tolik, abych ji porovnávala se vším, co je v životě možné.

Teplý oběd po náročném dni

Není nad to si sednout s přáteli na klasický školní oběd, který je mnohými také nazýván „blafem“, „nechutností“ a „neidentifikovatelným předmětem na talíři“. Za teplé obědy jsem ráda, nabírám energii do zbytku dne a večer se mohu spokojit se studenou večeří na všechny možné způsoby.

Krásná krajina při cestách domů

Příroda je tím nejkrásnějším darem, a pokud cestujete kolem novohradských hor, jistě narazíte na nádherné kopce, ze kterých se line mlha velká jako samotné kopce. Mezi těmi všemi horami se do výšin dostávají stromy a mezi nimi silnice, na kterých je radost jezdit. A abych vám prozradila malé tajemství – moje mamka, bývalá zemědělka, na těchto kopcích složila svou praktickou maturitu!


Hřejivá obětí od přítele

Přítel a má rodina, nejvíce má neteř, přimějí můj unavený výraz po celém dni změnit ke krásnějšímu. Bez nich se cítím osamělá a sama. Proto jsou pro mě tak důležití.


Mé malé úspěchy

Za úspěch pokládám umytí nádobí, zvládnutí náročného workoutu, odpočinku na józe, zvládnutí písemky, utření prachu… Ze všech těchto malých úspěchů čerpám co největší pozitivum a pak mi nezbývá čas na to se užírat sebelítostí.

Vy

Vy jste má největší síla, má největší naděje. A díky Vám mám ten nejskvělejší koníček na světě, svou naději a radost. Děkuji Vám za Vás <3

A co vy? Máte nějaké své malé radosti, které vás činí šťastnými?



Žádné komentáře:

Okomentovat