pondělí 16. února 2015

❤ Můj úspěšný den ve fotkách ❤ [Jak jsem uběhla 7 km, naučila se 20 stran ekonomiky,...]

Dnešek bych nazvala jedním z mých nejpovedenějších a nejpokrokovějších dnů v poslední době. Když si totiž dávám různé cíle, málokdy je splním. A proto jsem si řekla, že dnešek, tedy první den jarních prázdnin, nechám osudu a uvidím, jak s ním naložím.

Večer jsem si nastavila budík na půl devátou, to kvůli tomu, abych po zbytek dneška nechodila s přeleženými zády a namoženou rukou. Většinou se tak totiž vzbudím, když spím déle jak deset hodin. Snídani jsem zvolila klasickou, nijak jsem se nečinila. Nasypala jsem mé oblíbené müsli do misky spolu s mlékem, připravila si do skleničky pomerančový džus na lepší trávení a usadila se k youtube. Tomu jsem ale z větší části nevěnovala pozornost. Spíš jsem koukala do neznáma a přemýšlela, jak s mým volným časem dnes naložím.

Dlouho jsem u počítače neotálela a vrhla se na točení. Využila jsem volného místa v obýváku a tím objevila nové a hezké místo na natáčení. A tak se zrodil můj první dnešní úspěch. Natočila jsem rovnou dvě videa s co nejpříjemnějším hláskem a ta pak vehementně upravila.


Po náročné hodině a půl úprav jsem ze sebe sundala svůj oblíbený svetr, natáhla pohodlné legíny a volné triko a usadila se do pohodlného gauče spolu s čajem a ekonomikou. A tak jsem se za hodinu naučila 12 stránek. Tím se zrodil další úspěch.

Poplácala jsem se po rameni a za odměnu si dala k obědu vydatnou rajskou a penne. Za to jsem si v duchu dala facku a řekla si, že většinu shodím při následném běhu. Ten jsem odsunula na druhou hodinu, bála jsem se totiž, že by můj oběd skončil s rozhoupaným žaludkem z běhu někde na lesní cestičce.


Dvě hodiny oddychu po obědě jsem proto věnovala úklidu, který jsem celý neúspěšný včerejšek odkládala a tím jsem si zasloužila další milé pohlazení za úspěch. Setřela jsem kruhy od hrnečků na mém stole, vysála všechny mé vypadané vlasy a umyla talíř od mé rajské. Jsem to ale hodná dcera.
A pak jsem vyběhla, zapnula Ipod, nasadila sluchátka a zaposlouchala se do čerstvě staženého alba Coldplay, které jsem si za posledních 24 hodin naplno zamilovala. A tak jsem uběhla 7,5km. Šťastná, zpocená, vysportovanější, se shozenou rajskou…


Následovala dlouhá procházka s mojí kamarádkou, kterou jsem věky věkům dlouho neviděla. Miluji navazování kontaktů se starými přáteli (zní to, jako kdyby mi bylo 60). To vše jsme završily v naší oblíbené restauraci na vynikajícím sushi a broskvovém čaji. Nádherné odpoledne.


Celý den byl naprosto výborný, rychle utekl a já si jej užila. Teď už si jen lehnout do horké vany, vymazat alespoň na chvíli mé ekonomické myšlení a položit se do hlubin mé zmatené mysli.



 Krásný večer. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat