neděle 8. března 2015

Extrémně motivační článek a miliony slov "chci"!

Když se ohlédnu za tím, jak jsem žila doposud, můžu jen říct „žádná sláva“. Svůj život si zkrátka neužívám tak, jak bych si přála a stále doufám v to, že až jednou… Chci tyto počátky vět smazat, nechci žít v obrovských plánech a vidině toho dokonalého. Chci být ta, která jde za tím, co si přeje.



A možná proto bych zítřek počítala za svůj nový začátek. A doufám, že se vším všudy. Neříkám, že minulou neděli jsem neříkala to samé, protože přesně stejnou naději jsem měla onen den, kdy jsem zjistila, že mi není dobře a můj život nemá žádné obrátky.

Jenže jsem namotivovaná, mým tělem proudí adrenalin a já se těším, až se odhodlám vyběhnout vstříc přírodě a uběhnout 16 km, které vypadají jako dobrý plán na odpoledne. A nebudu čekat, až budu mít čas, nebudu čekat, až se mi bude chtít. Zkrátka popadnu boty a vyběhnu poznat to, co mi dlouho leží na paměti – zdolání trasy, kterou mám v google mapách označenou dlouhou dobu.


Stále ležím v menších obavách, že bych tohle celé nemusela zvládnout. Ale já chci. Chci změnit svůj přístup k jídlu, nechci se bičovat s jídlem, ani si zakazovat to, co mám neskutečně ráda. Protože tím si své mládí a život neužiju, tím si nic nedokážu a budu stále ležet ve výčitkách a depresích jako před rokem.

Všechnu odvahu mi dodala Blanka z fitfoodmanic, která je dokonalým příkladem k úspěchu. Vlastně její nejposlednější článek mi připomíná můj současný stav, zbytečné šetření s jídlem, snězení max. 1200 kalorií, což je samozřejmě málo. Veliký výdej, minimum cukrů, vynechávání svačin…

Trocha hudební motivace

Jako menší překvapení bych ráda také zmínila, že bych v blízké době ráda začala s kickboxem. Chci mít koníček, který mě bude naplňovat, a tak bych ráda dala šanci něčemu, co by u mě nikdo nikdy neočekával. Chci překvapit nejen ostatní, ale i sebe.


Až teď si všímám, jak šíleně nepřehledný a slátaný článek jsem napsala, ale potřebovala jsem to dostat ven. To nadšení a sílu, naději a víru! Snad vám nevadí trocha nostalgie a milion slov „chci“. J 

Mějte se krásně. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat