neděle 1. března 2015

Jsem moc tlustá - snědla jsem čokoládu!

Občas je potřeba se navrátit ke krokům, které se dříve nesly po celé dny. Celé večery. Bez jakéhokoliv povšimnutí. A mohlo jít i o obyčejnou čokoládu, kterou jsem dnes bez jakýchkoliv výčitků celou snědla. „Rittersportky“ mě nikdy ničím neuchvátily, ale po dnešku vím, že budou mojí tajnou bokovkou. A že se k nim budu navracet vždy, když se ke mně dostaví tzv. sporadická nálada plná krásných vzpomínek a tančících chutí.


Vlastně tak trochu tuším, že zítřek bude mít novým začátkem i návratem. Říkejme tomu, jak chceme, každopádně chci zajet zpět do těch kolejí, ve kterých jsem bývala dříve. Chci se vášnivě věnovat sportu, posilování a pohybu. Chci zamávat týdnům horeček a nemocí, chci je odbourat pryč a obměnit je za dávku adrenalinu.

A když se mi zrovna nepoštěstí s posilováním, své cvičební plány obměním za poklidnou jógu nebo „myšlenek-zbavující“ běh. Protože ten mi v posledních týdnech dodával sílu, i když jsem byla nemocná. A i když jsem domů přiběhla o 2 kila těžší. Mé tenisky hold byly obalené tím hnědým sajrajtem tam venku.


Když už jsem u toho intenzivního pohybu, dodal vám někdy sílu a motivaci film? Nějaké video? Dovedl vás někdy hlavní hrdina k činům a myšlenkám jen díky tomu, jak statečný a motivující ve filmu byl? Já bych mohla říct, že víkend plný četby mé oblíbené Divergence je jasným příkladem, proč jsem se k tomu všemu opět donutila.


Protože chci být živel, chci po ulicích poletovat plná energie. A nechci doma sedět se zkrácenými svaly, protože pohyb je pro mě tou nejdůležitější aktivitou, jakou jsem schopna ze sebe vydat.


Ať jste namotivovaní jakkoliv, ať jde o jakoukoliv činnost, ke které se chcete dokopat, udělejte to a na nic nečekejte. Vím, že mnohým z vás dodávám inspiraci a energii, píšete mi to. A byla bych moc ráda, kdyby i zítřek byl vašim novým začátkem. A aby byl s tím nejvíc nejneviditelnějším koncem. 


Žádné komentáře:

Okomentovat