sobota 18. dubna 2015

Můj pokoj: Inspirace z Ikey [dekorace, nábytek] + FOTO!

Mí drazí čtenáři,

znáte takový ten pocit, když poprvé navštívíte Ikeu a téměř celou ji skoupíte? Já jsem tento pocit až doposud neznala, ale po úspěšné neděli strávené právě na tomto magickém místě jsem zjistila, že Ikea je opravdu super a můžete se na ni 100% spolehnout!


Alespoň já jsem neměla téměř s ničím problém. Můj a mamky záměr bylo sehnat nějaké poličky do mého pokoje a také pár dekorací s několika kousky nádobí. Vše se nám povedlo sehnat a my jsme z Brna odjely s úsměvem a plným autem.

Vlastně bylo skvělé vidět všechny dekorace a různý nábytek, který často youtuberky ukazují na svých videích. A musím přiznat, že mi potom časem broukaly na nervíky poznámky typu „Toto je klasika z Ikey, která je za pár kaček a vydrží vám dlouho“. Nevěřila jsem totiž, že zrcadlo za 50,- bude něčeho schopné a ejhle, opravdu je. Takže pokud nevěříte Lucce z GTL a jejímu zázračně krásnému zrcadlu z Ikey, já vám potvrzuji, že je opravdu zázračné a zázračně levné. J


Ikea je také vděčná na svíčky, ale to asi všichni víte. Bohužel dlouho nevydrží a téměř vůbec nevoní, proto jsem se rozhodla je používat spíš jako dekoraci. Koupila jsem si i legendární květináčky, které jsem, stejně jako všechny ostatní blogerky a youtuberky, povolala na stojánky na štětce. A jsou opravdu rozkošné!


Další kousek, který zdobí můj pracovní stůl, je elegantní lampička, kterou jsem téměř přehlídla, ale když na ní ségra ukázala, věděla jsem, že musí být moje. Je nastavitelná, jednoduchá a na můj stůl se skvěle hodí. Já jsem si v poslední době velmi oblíbila kousky nábytku a dekorací v bílé barvě. Přijde mi to naprosto elegantní, čisté a prostor to opticky zvětší.

A protože miluji jaro a potřebuju dát mému pokoji trochu toho jara, vybrala jsem si v Ikee květiny, které momentálně zdobí můj noční stolek. Nevypadají tak uměle a nejsou nechutně fosforové, opět jsou v jednoduché bílé barvě, která skvěle ladí s rámečkem, ve kterém mám Martinku.


A mé nové poličky jsem vyplnila knihami, stojany na časopisy (inspirace od Teri Blitzen) a dalšími rámečky s fotografiemi, na kterých teď momentálně ujíždím. Nejspíš mám potřebu mít kolem sebe stále mnoho lidí i přes to, že jsou jen na fotkách. J


Já doufám, že se vám dnešní inspirace do pokoje líbila. Vlastně to není nic nového a mnoho kousků z Ikey budete rozhodně znát, ale přeci jen se určitě najdou tací, které třeba v nejbližší době Ikeu poprvé navštíví a nebudou přesně vědět, co si koupit. Pokoj není ještě úplně hotový, ale až bude vše tak, jak má být, bude minimálně článek s dalšími úpravami mého království.


Mějte se krásně, Vaše Miška <3

Žádné komentáře:

Okomentovat