neděle 28. června 2015

OOTD: Do města v pyžámku!

Zdravím,
nevím jak vy, ale já strašně ráda sázím na to největší pohodlí. Ať už doma, zabalená v dece s teplým čajem, nebo v mých nových oblíbených kalhotách, které sice nenosím moc často, ale za to velmi ráda. A při možnosti se jít podívat na akademii mé bývalé školy jsem se rozhodla ukázat lidem to, na co jsem se na základce neodvážila. A tak jsem vzala své "haremky" s mým nejzlatějším a nejskvělejším křivákem a vyrazila do města.

Ani nevíte, jak skvěle mi bylo a jak moc jsem si užila ten pocit být oblečená v něčem, v čem se cítím dobře. A i když kvůli menší oblíbenosti těchto kalhot je moc nenosím, zde v "mém" městě mi to bylo docela ukradené. Takže jsem své pyžámkové kalhoty ukázala světu a ničeho se nebála. A díky bohu za mou kamarádku supr fotografku, která vždy ví, jak mě správně "cvaknout". :-)



Kalhoty: C&A
Triko: New Yorker
Křivák: Pimkie
Kabelka a botky: ???




Pac a pusu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat