úterý 25. srpna 2015

OOTD: 25 letá business woman řádí v ulicích

Stalo se vám někdy, že by si o vás v 17 letech kdokoliv myslel, že je vám 25? Nebo že jste dokonce prodavačka hodinek či nějaká business woman, která se topí v penězích? Mě za poslední týden ano, dokonce všechny případy a to ve chvíli, kdy jsem měla na sobě tento outfit. Přiznávám, ty poslední dva příklady zmínila má super dokonalá kamarádka fotografka, která má dnešní fotky, které uvidíte níže, na starost. Takže pro ni jsem v restauraci byla jako super prodavačka, která se živí businessem a má na to zaplatit celou večeři včetně jejího "super-nechutně-chutnajícího" sushi. :-)

Tak ale teď vážně, tento outfit bych mohla nosit nonstop, jen kdyby mi kalhoty nebyly v pase tak veliké i přes to, že přes lýtka je mám upnuté a košile se mi každým krokem nevyhrnovala o pár milimetrů nahoru. Celý tento outfit jsem zakoupila v H&M, které jsem do poslední chvíle kvůli jeho předraženým kouskům nemusela. Ale od té doby, co se snažím vyhledávat formálnější oblečení vzhledem k tomu, že se v něm zkrátka cítím dobře, je mi H&M nejbližší (ano, dokonce více než ulítlí Cropp Town).

Takže když nyní přijdu do obchodu, třeba s mojí mamkou, oznámím jí, že jdu hledat pouze ekonomické oblečení (chápejte jako oblečení vhodné pro ženu, která pracuje v kanceláři i přes to, že jsem "slečna", která bude dalších x let sedět v lavici). Mamka si ze mě často utahuje, ale má přání chápe, a dokonce mi je schvaluje. Možná že takové oblečení lichotí mému příteli, i on je trochu elegán. :-) Tak a teď už se kochejte tím, jak nádherně Majda, má dokonalá fotografka a kamarádka, fotí.


















Košile: H&M
Kalhoty: H&M
Balerínky: Deichmann
Řetízek: ???
Kabelka: F&F
Korále: Takko


Mějte krásný a usměvavý zbytek prázdnin :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat