pondělí 10. srpna 2015

Rychločlánek #1: "Dokonalý" den se seříznutými prsty

Snaha mít dokonalý den se vším, co jste nikdy nestihli udělat, ale chtěli jste, je občas namáhavé a na škodu. Třeba dnešek měl být dnem, kdy jsem měla stihnout dopsat všechny recenze, cvičit s mou oblíbenou Christine Salus a do toho si přečíst pár listů ekonomiky. Tyto všechny celkem nepříjemné činnosti jsem si chtěla zdokonalit vodou s limetkou, kterou jsem vždy pila jen na návštěvách.


Děkuji bohu za to, že mám dobrou paměť a umím používat mozek, avšak trochu té manuální šikovnosti mi mohl darovat také. Tu totiž velmi postrádám a je to vidět nejen na mých DIY sešitech do školy z minulého roku, ale i na mých seříznutých prstech, které nyní trpí po tom, co jsem se snažila nakrájet limetky. Prosím o potlesk.


Takže ať jsem se snažila jakkoliv svůj den udělat dokonalým, pokazila jsem to. Raději si pustím nějaký film a na všechny povinnosti se vykašlu. Musím přeci svým prstům dát pohov. Mají za sebou náročných dvacet minut skuhrání majitelky, která z toho všeho málem omdlela. Naštěstí jsem jen zůstala ležet na zemi se zatemněnýma očima. :-) Hezký zbytek dne.



Žádné komentáře:

Okomentovat